Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Press HRT-ova serija za mlade 'Sram' ostvarila više od 140 milijuna pregleda na društvenim mrežama u manje od tri mjeseca

HRT-ova serija za mlade 'Sram' ostvarila više od 140 milijuna pregleda na društvenim mrežama u manje od tri mjeseca

Glazba je tražena i na Spotifyju

Druga sezona HRT-ove serije za mlade 'Sram' pobudila je iznimno veliko zanimanje publike na društvenim kanalima sa čak 142,5 milijuna pregleda u razdoblju od 12. travnja do 1. srpnja 2025. godine, pokazuju podaci produkcijske kuće CMG film koja je proizvela seriju za HRT.

Riječ je o kumulativnom broju pregleda na platformama za pregled sadržaja YouTube, TikTok i Instagram, a pojedinačno gledano, najviše pregleda bilo je na TikToku (56,8 milijuna), zatim na Instagramu (53,3 milijuna) te na YouTubeu (32,3 milijuna).

Druga sezona znatno gledanija od prve

U usporedbi sa prvom sezonom ove serije o odrastanju, inače hrvatskoj adaptaciji norveškog NRK-a, riječ je o rastu od čak 101 posto, s obzirom da je prva sezona ostvarila brojku od također impresivnih 71,1 milijuna pregleda.

Promatrajući broj jedinstvenih posjetitelja ili unique visitor, (jednom se broji svaka osoba koja posjeti neku web stranicu neovisno o tome koliko ju je puta otvorila), serija 'Sram' u promatranome je razdoblju na YouTubeu imala 1,95 milijuna jedinstvenih posjetitelja.

Seriju najviše gledaju žene i mladi

Na YouTubeu seriju je najviše pratila dobna skupina od 18-24 godine, njih 44 posto. Druga najzastupljenija dobna skupina bili su oni između 25-34 godine, njih 30 posto a posebno je zanimljivo kako je serija pobudila gotovo jednak interes među tinejdžerima, odnosno onima između 13 i 17 godina čija je dobna skupina zastupljena sa 6,5 posto te među generacijom srednje životne dobi, onima između 45 i 54 godine koji su zastupljeni sa 6,4 posto. No, ono što je posebno zanimljivo je da su seriju na ovoj platformi pratile većinom žene koje su činile čak 85 posto publike, u usporedbi s 15 posto muškaraca.

Na Instagramu je serija u istome razdoblju pak imala 2,4 milijuna jedinstvenih posjetitelja sa čak 53,23 milijuna ukupnih pregleda. Kao i na YouTubeu, i ovdje je seriju najviše pratila dobna skupina od 18-24 godine, njih 45,6 posto. Slijedi ju skupina od 25-34 godine sa 28 posto. No, za razliku od YouTubea, na Instagramu je ipak nešto veći udio muškaraca nego na YouTubeu, njih 25 posto u usporedbi s 75 posto žena.

Serija se jako prati i izvan granica Hrvatske

Kada se promatra TikTok, na toj je platformi serija imala 6,9 milijuna angažirane publike ili engaged audience, odnosno korisnika koji su poduzeli neku radnju nakon što su vidjeli sadržaj, poput lajkanja, komentiranja, dijeljenja ili spremanja sadržaja ili zapratili profil. Ukupan broj pregleda na toj je mreži bio 56,89 milijuna, a ponovno je najbrojnija doba skupina od 18-24 godine koja je činila 55,8 posto udjela. Slijede ju oni u dobi od 25-34 godine sa 30 posto, dok dobna skupina u dobi od 35-44 godine čini 7,4 posto. Putem TikToka serija se najviše prati u Hrvatskoj, 32,6 posto posjetitelja, a odmah za Hrvatskom slijedi Srbija sa 22 posto, potom Bosna i Hercegovina sa 11,7 posto, Slovenija sa nešto manje od 3 posto te Njemačka sa 2 posto udjela, što znači kako je serija popularna i izvan granica Hrvatske.

Najpopularniji likovi Nora i Roko

Kada se gledaju neslužbeni profili likova, najviše pratitelja ima Nora Klarić (Gita Haydar), 100.000 na Instagramu i 71.000 na TikToku, zatim slijedi Roko Marić (Tin Lekić) sa 48.000 na Instagramu i 31.000 na TikToku a treća je Eva Šilović (Lucija Stanković) sa 38.000 Instagramu i 24.000 na Tik Toku.

Glazba je tražena i na Spotifyju

Glazba serije vrlo je popularna na platformi za prenošenje glazbe Spotify, gdje kanal serije ima 16,413 sljedbenika. Među pjesmama iz serije na Spotify su najpopularnije bile Romantika, Lanterna, PopStar, Ganga i Rera te Klaviri. Glazba druge sezone imala je 430 posto više preuzimanja na ovoj platformi u odnosu na prvu sezonu.

'Podaci pokazuju kako je HRT ovom sjajnom serijom pronašao put do mlade publike koja ju prati i komentira u velikom broju, a vole ju i oni stariji. Posebno je zanimljivo kako se prati i izvan granica Lijepe naše, što pokazuje da je koncept pogođen i aktualan', rekla je urednica serije Maja Fišter.

Vaša reakcija na temu