Hrvatska Lutrija i Tribina pokrenuli su suradnju koja hrvatskom sportskom sadržaju donosi svježinu, detaljnije analize i više stručnog angažmana. Iako se na prvi pogled čini kao nesvakidašnji spoj - tradicionalna kompanija i mlada digitalna platforma - dogovorena suradnja je rezultat zajedničkih vrijednosti: ljubavi prema sportu, vjeri u snagu zajedništva i značaju otvorene komunikacije s publikom.
'Sport je za sve nas snažna društvena poveznica, a kroz ovu suradnju želimo dodatno potaknuti njegov razvoj u svim oblicima - pa tako i u komponenti komunikacija koja ima važnu ulogu u jačanju povjerenja i zajedništva. Suradnja s Tribinom otvara nove mogućnosti za kvalitetnu i sadržajnu razmjenu mišljenja i približavanje sportskih tema široj publici na autentičan i pristupačan način', izjavio je predsjednik Uprave Hrvatske Lutrije Ignacije Čutura.
Tribina je već iznimno poznata kao digitalna destinacija odnosno referentna točka na kojoj se sportska strast susreće s dubokom analizom i kvalitetnim raspravama. U vremenu kada sportski sadržaj često postaje brzopotezan i senzacionalistički, zajednički cilj je stvarati sadržaj koji ima stručnu težinu, ali ostaje pristupačan, zanimljiv i otvoren svima.
'Na Tribini vjerujemo kako medijsko praćenje sporta zaslužuje prostor za analitičko promišljanje, argumentiranu raspravu i posvećenost. Čast nam je da je Hrvatska Lutrija prepoznala tu viziju i podržala našu misiju da sportsku publiku ne podcjenjujemo, već uključujemo. Ova suradnja nam daje dodatni vjetar u leđa da nastavimo graditi zajednicu koja cijeni sadržaj koji kreiramo. Veselimo se svemu što zajedno možemo ostvariti', izjavio je Josip Paušić s Tribine.
'Ova suradnja dodatno potvrđuje spremnost kompanije da prati promjene, podupire nove ideje i uključi se u suvremene načine komunikacije sa sportskim entuzijastima svih generacija', poručuju iz Hrvatske lutrije.