Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Press K-pop groznica trese Hrvatsku: 6000 ulaznica za K-POP FOREVER! rasprodano u prvih par sati

K-pop groznica trese Hrvatsku: 6000 ulaznica za K-POP FOREVER! rasprodano u prvih par sati

Early bird cijene do sutra u podne; organizatori puštaju dodatna mjesta

U samo nekoliko prvih sati prodaje planulo je 6000 ulaznica za međunarodni mega-show K-POP FOREVER!, koji će se održati 20. ožujka 2026. u Areni Zagreb, a za koji su ulaznice puštene u prodaju danas u podne. S obzirom na to da su tribine planule gotovo u rekordnom roku, sutra u 12 sati organizatori puštaju u prodaju dodatne sektore i otvaraju gornji nivo arene, čime će se fanovima omogućiti dodatna mjesta.

Riječ je o velikom glazbeno-scenskom projektu koji publici donosi najprepoznatljivije hitove korejske pop-kulture. Ulaznice su u prodaji putem Eventima, a early bird cijene vrijede do sutra u 12 sati.

Show u Zagrebu dio je turneje koja je nedavno najavljena u Dublinu, Corku i Belfastu, gdje je sličan scenarij zabilježen – karte u pretprodaji u sva tri grada rasprodane su gotovo odmah.

Program je nadahnut međunarodnim uspjehom filma K-POP Demon Hunters, najgledanijeg naslova u povijesti Netflixa. Publiku očekuje više od sat i pol glazbeno-scenskog sadržaja, uključujući hitove iz filma te pjesme izvođača HUNTR/X i SAJA BOYS, čiji je soundtrack dosegnuo prvo mjesto Billboard 200 ljestvice i premašio 3,5 milijardi slušanja.

K-pop — skraćenica za Korean Pop — jedan je od najutjecajnijih glazbenih žanrova današnjice, poznat po energičnim koreografijama, modernoj produkciji i izrazito aktivnoj fandom kulturi. Posljednjih godina prerastao je isključivo glazbeni fenomen i postao globalni generator trendova u modi, estetici i digitalnim platformama.

S obzirom na tempo prodaje i iskustva s prethodnih europskih datuma, očekuje se da bi i zagrebačka Arena mogla vrlo brzo biti ispunjena do posljednjeg mjesta.

Vaša reakcija na temu