Vrlo je izazovno obaviti gomilu zadataka u kratkom vremenskom periodu. Kako biste povećali svoju produktivnost i uspješno izvršili sve što je potrebno, trebate se riješiti navika koje vas ometaju u radu.
Izdvajamo nekoliko takvih loših navika.
Neprestano pretraživanje interneta
Nemojte stalno 'googlati' ono što vam padne na pamet kao ni scrollati po društvenim mrežama svakih pola sata - to ometa produktivnost. Time se bavite jednom u danu, odvojite 'vrijeme za Internet'.
Multitasking
Teško je usredotočiti se na više stvari odjednom. U 'multitaskanju' je, prema istraživanjima, uspješno samo 2% populacije. Izvršavajte jednu po jednu obvezu.
Krivi redoslijed izvršavanja zadataka
Mnogi prvo obavljaju najjednostavnije zadatke s popisa, a potom one koji su zahtjevniji. Međutim, to je loša navika. Znanstvenici tvrde da se motivacija za rad smanjuje kako dan odmiče, stoga je bolje ujutro se 'riješiti' onog što zadaje veće muke.
Nepotrebni sastanci
Za sve dogovore nisu nužni sastanci. Neka se pitanja mogu riješiti pozivom, e-mailom ili porukama.
Odgađanje budilice
Nekoliko dodatnih minuta u krevetu neće vas spasiti, samo će vas učiniti razdražljivima.