Proslavljeni splitski motociklistički as Luigi Aljinović - Điđi, jedno od najznačajnijih imena u hrvatskom moto svijetu, testirao je Piaggiovu perjanicu Beverly Sport Touring 350ie. Karlo Ozretić iz Motorame, Piaggiovog zastupnika za splitsko područje, Beverly je dodatno 'nabrijao' Akrapovićem.
- Moram reći da sam nakon dugogodišnjeg iskustva u moto svijetu često skeptičan prema skuterima koji, premda nude udobnost i komfor, često ne daju taj moto osjećaj. Priznajem, Beverly Sport Touring za mene je vrlo ugodno iznenađenje i dojam koji je ostavio je izuzetan - rekao je Luigi Aljinović - Điđi.
- Ovo je prvi je Piaggiov model koji je izašao s novim pogonskim agregatom od 350 cm³, razvijenim kako bi razvijao snagu agregata od 400 uz kompaktnost, ekološku prihvatljivost i troškove održavanja jednakima agregatu od 300 - moram reći da me očarao - dodao je.
Performanse su usporedive s agregatom od 400: pruža maksimalnu snagu od 33,3 KS pri 8.250 o/min i okretni moment od 32,2 Nm pri 6.250 o/min. Te brojke postavljaju ovaj skuter u sam vrh svoje klase. Izvrsni su i podaci o potrošnji. Zahvaljujući novom pogonskom agregatu Beverly Sport Touring u prosjeku troši 3,3 l na 100 km te pruža autonomiju veću od 330 km što je impresivno.
Prijenos koristi višelamelnu, automatsku spojku u uljnoj kupelji što omogućava ravnomjerniju isporuku snage čak i pri visokim opterećenjima. Agregat od 350 cm³ koristi sustav podmazivanja suhim karterom s nepovratnim ventilom što omogućava manje gubitke snage te manje dimenzije agregata dok valjcima opremljene klackalice ventila smanjuju buku i povećavaju učinkovitost.
Troškovi održavanja dodatno su smanjeni produžavanjem servisnih intervala: servis je svakih 20.000 km, uz izmjenu ulja na 10.000 km. To su brojke kojima se ne mogu pohvaliti niti neki motocikli, a kamoli drugi skuteri.
Već na prvi pogled Beverly Sport Touring ističe se zatamnjenim vjetrobranom koji uz naglašavanje sportskog duha pruža dobru zaštitu od vjetra. Umjesto kromiranih detalja korištene su mat i brušena završna obrada čime se naglašava kompleksnost detalja i skuteru daje odlučniji, sportsko - elegantni karakter. Ispušni sustav ističe se rebrima na toplinskoj zaštiti u sivoj boji a kotače obilježava 5 dvostrukih krakova u crnoj boji.
Putni karakter novog Beverlyja dolazi do izražaja u brojnim detaljima koji pružaju maksimalnu udobnost u vožnji. Među njima je sjedalo u dvije razine s ekskluzivnim šavovima koji podsjećaju na unutrašnjost luksuznih sportskih automobila. Beverly Sport Touring skriva raskošni prostor ispod sjedala poput ostalih članova Beverly obitelji. Prostor je osvijetljen te je jedan od najvećih u svojoj klasi, a u njega mogu stati dvije jet kacige s vizirom ili jedna flip-up kaciga uz dokumente koji se pohranjuju u za to predviđeni prostor. Beverly Sport Touring jedini je skuter visokih kotača s prostorom za dvije Jet kacige ispod sjedala.
Kad se pojavio na tržištu, Beverly Sport Touring bio je prvi je skuter na svijetu s ABS sustavom kombiniranim s ASR sustavom protiv proklizavanja koji pružaju maksimalnu sigurnost u kritičnim situacijama i lošim uvjetima na cesti. Danas i drugi top modeli Piaggio Grupe poput X10 i Vespe GTS koriste ove sigurnosne sustave.