Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Promo Huawei Nikada nisu odustali i napisali su moćnu priču: U invalidskim kolicima osvajaju Himalaju

Nikada nisu odustali i napisali su moćnu priču: U invalidskim kolicima osvajaju Himalaju

Ostanak kod kuće nije bila opcija

Kao djeca, čujemo da možemo postati štogod želimo. To je istina, no nitko ne spominje koliko život može biti težak u isto vrijeme. Ubrzo shvatimo kako se snovi obistine kroz konstantno suočavanje s izazovima te kako najbitnije stvari ne dolaze lako. Michał Woroch i Bartosz Mrozek to dobro znaju.

Prijeđite granice onoga što je moguće

Michał Woroch, unatoč spinalnoj mišićnoj atrofiji, ima nevjerojatni putni portfelj u kojem se mogu naći, između ostalih, Mongolija, Indija, Spitsbergen i većina zemalja Južne i Sjeverne Amerike. 2012. godine, tijekom ekspedicije pod nazivom 'Wheelchairtrip I' proputovao je 17 tisuća kilometara u tri mjeseca posjetivši 13 zemalja i dva kontinenta kako bi došao do najzapadnije točke Europe – rta Cabo da Roca. 

U međuvremenu je upoznao Bartosza Mrozeka – skijaša, snowboardera, mountain bikera i jedriličara čija je nesreća iz 2005. dovela do ozljede leđne moždine. Prikovan je za invalidska kolica, ali ipak radi ono što voli. Bartosz je višestruki osvajač medalja u poljskim natjecanjima i sudionik Europskog i Svjetskog skijaškog kupa za osobe s invaliditetom. 

Tijekom drugog izdanja Wheelchairtripa Michał je zajedno s Bartoszom Mrozekom proveo 371 dan na putu od Ushuaiae (Tierra del Fuego) do Prudhoe Baya (Aljaska). Projekt je nagrađen najprestižnijim nagradama: prva poljska nagrada za putovanja Kolosy & Wyczyn Roku i nagrada National Geographica za putovanje godine. 

No, putovanje je daleko od završenog. Nova destinacija Michała Worocha i Bartosza Mrozeka je Annapurna Circuit – treking ruta na Himalajama. Ekspedicija nazvana 'Wheelchairtrip Himalayas Challenge 2020' duga je 230 kilometara, a koristit će posebno dizajnirana električna invalidska kolica. Najveću prepreku predstavit će im prijevoj Thorung La s 5416 metara nadmorske visine. 


- Zašto? Jer se ne bojimo probati nove stvari. Ciljamo visoko jer znamo da je moguće. Želimo pokazati i zdravim i osobama s invaliditetom da vrijedi slijediti vlastite snove – da te kao osobu s invaliditetom ne bi trebalo spriječiti raditi ekstremnije stvari, čak i do vrha svijeta - kaže Michał Woroch.

Michał Woroch želi podijeliti svoju strast kroz motivacijski webinar koji vodi Huawei. Webinar je otvoren za sve one koji požele i svoju priču podijeliti na stranici.  Huawei u najnovijoj kampanji pod sloganom 'Snaga je u tebi' dokazuje kako svi, baš kao Michał i Bartosz, imaju moć napisati vlastitu priču i da nikad ne bi trebali odustati od svog plana, ma kakve god prepreke bile. Ako padneš, ustani i pokušaj još jednom. Ako te ostali obeshrabruju, dokaži im suprotno. Pokaži svoju neumoljivu predanost u nešto u što vjeruješ, jer imaš sposobnost prevladavanja bilo kakve prepreke. 

O Huaweiju

Huawei je sa svojim proizvodima i uslugama prisutan u više od 170 zemalja, njima se koristi trećina svjetske populacije, a prema broju isporuka u 2018. godini tvrtka je i jedan od najvećih proizvođača mobilnih telefona na svijetu. Huawei ima 15 istraživačkih razvojnih centara (R&D) smještenih u SAD-u, Njemačkoj, Švedskoj, Rusiji, Indiji i Kini. Huawei Consumer Business Group jedna je od tri poslovne sastavnice Huaweija čiji su fokus pametni telefoni, računala i tableti, nosivi pametni uređaji, usluge 'u oblaku' (cloud) i sl. Globalna mreža Huaweija izgrađena je na 20 godina ekspertize u telekom sektoru, a posvećena je pružanju najnovijih tehnoloških iskoraka potrošačima diljem svijeta. 'Omogućavamo izgradnju bolje povezanog svijeta', krilatica je koju svakodnevno ostvaruje i živi Huawei Business Consumer Group.

Za više informacija posjetite Huawei stranicu za korisnike, Facebook stranicu Huawei Mobile Hrvatska, Huawei Mobile Hrvatska Instagram, Huawei Mobile Hrvatska You Tube kanal te Huawei Forum Hrvatska. 

Vaša reakcija na temu