Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Otvoren Adriatic Gastro Show: Provjerite koje su novosti u turizmu i gastronomiji

Otvoren Adriatic Gastro Show: Provjerite koje su novosti u turizmu i gastronomiji

U Spaladium Areni se predstavilo 700 tvrtki iz 17 zemalja svijeta

Adriatic Gastro Show, sajam gastronomije i turizma, otvoren je danas u Spaladium Areni. Traje do 10. veljače, a posjetiteljima se predstavilo oko 700 tvrtki iz 17 zemalja na više od 200 izložbenih prostora.

- Rekao bih da je to najbrojnija i najznačajnija manifestacija na Balkanu. Imamo sreću da je Dalmacija jako interesantna turistička investicijska zona u ovom trenutku tako da tvrtke na ovom sajmu prezentiraju najbolje proizvode i najkvalitetnije usluge - kazao je Josip Bužančić, direktor marketinga.

Četvrti Adriatic Gastro Show otvorio je splitsko-dalmatinski župan Blaženko Boban koji je rekao da ga veseli veliki broj izlagača u Areni jer to pokazuje da u turizmu imamo što ponuditi, a vesele ga i prošlogodišnji turistički rezultati, a posebno uspjeh Splitsko-dalmatinske županije koja je bila najbolja u Hrvatskoj.

- Želim posebno naglasiti naše domaće proizvode. Joj, kad se čovjek sjeti soparnika, pa domaće janjetine, pa našeg luka iz Ljubitovice i Bristivice, maslinova ulja, pa vina iz Imotske krajine, čovjek jednostavno ne može, a da ne poželi biti domaćin i gost u našoj županiji. Ovakve manifestacije svakako pomažu prezentaciji naše gastronomske ponude, a to pokazuje da more i sunce nisu jedino što možemo ponuditi gostima - kazao je Boban i najavio da će se Splitsko-dalmatinska županija krajem travnja predstaviti na turističkom sajmu u Londonu.

Pozvao je i turističke zajednice da se međusobno udružuju bez straha da će izgubiti svoju autonomiju.

- Turističke zajednice, primjerice, s imotskog područja mogu se jedinstveno prezentirati po sajmovima po Europi i svijetu jer su tako snažnije i to bi im preporučio - pojasnio je Boban.

Dogradonačelnik Nino Vela istaknuo je kako ovakvi sajmovi promoviraju turizam i gastronomiju te zaključio kako će se uspjeh u tim granama odraziti i na razvoj gospodarstva u cjelini, a Marijana Pivalica iz splitske Turističke zajednice dodala je kako je gastronomski turizam trenutno u cvatu i pohvalila se ostvarenim rezultatima u siječnju kada je zabilježen porast od 16 posto u noćenjima i 35 posto u dolascima. 

Vaša reakcija na temu