Jedan zagrebački salon ljepote prije nekoliko dana organizirao je nešto što su nazvali nagradnom igrom, a u kojoj pozivaju svoje Instagram pratitelje i pratiteljice da na plažama fotografiraju 'žene koje nisu bile kod njih', uz prateću ilustraciju - opuštenu stražnjicu i usporednu sliku oble stražnjice, kao primjer žene koja je pohodila njihove tretmane.
Fotografiju najobješenije stražnjice obećali su nagraditi s 500 kuna i poručili da im nije cilj nikoga posramiti nego 'motivirati nas ostale' te da 'shvate ovo sportski'. Rekli su ne objaviti lica ni autore misleći kako je tako problem privatnosti riješen, ali uskoro je uslijedila lavina reakcija poznatih i manje poznatih osoba koji su snažno osudili ovakvu ideju.
Ideja ne samo da je diskriminirajuća, seksistička, zadire u privatnost, poziva na voajerizam, nego je i zakonski vrlo rubna pa je reagirala i pravobraniteljica za ravnopravnost spolova. 'Nagradna igra' koja je u srži ismijavanje žena čije tijelo ne odgovara apsurdnim i nerealnim standardima ljepote koji se nameću danas postala je uskoro marketinška noćna mora za navedeni salon koji, doduše, i dalje inzistira kako nisu pogriješili i obračunava se s neistomišljenicima te blokira komentare uz poruku da su 'maloumni i ljubomorni'.
No, dok se oni bave saniranjem štete, drugi su prepoznali trenutak. Najjači domaći brend gaziranih pića Pipi još jednom je potvrdio da je apsolutni prvak u komunikacijskim reakcijama na društvenim mrežama pa je tako kao odgovor na ranije spomenutu nagradnu igru, organizirana klasična Pipi nagradna igra:
'Poštovani, guzica vam ne triba tretman, nego šugaman da se smisti u prvi red do mora. Zato smo službeno otvorili nagradni natječaj za najopuštenije kraljice plaže koje znaju da je svaka guzica dobra, kakva god da je.
Celulito ide, mala, a to je vrime bezbrižnosti, zato guzove na sunce i budite masu opuštene. Baci na story sliku kako ti i tvoja guza guštate ovog lita i tagiraj @bolimePipi da te redakcija može vidit, lajkat i nagradit!
Podilit ćemo 5 paketa sa šugamanom, kapom, torbom i hladnim Pipi sokovima, pa prati do ponediljka kad ćemo objavit. I molimo pojedince da se ne naljute - svaka guza je dobra guza, dok god je u glavi #bolimePipi stanje uma', poručili su iz Pipija.
Nagradni natječaj ima ogroman odaziv ljudi svih generacija koji život ne shvaćaju preozbiljno niti se opterećuju celulitom i nesavršenostima te šalju slike svojih neisklesanih stražnjica.
Pipi je već više puta u svom klasičnom, #bolimepipi bezbrižnom stilu znao reagirati na kontroverzne situacije pa je tako prije nekoliko godina platio kaznu mladoj Osječanki koja se sunčala na balkonu, a svakako je najefektnije bilo postavljanje Spomenika neisklesanom tijelu na splitskoj plaži Bačvice, odljevenog po uzoru na stvarno tijelo djevojke koja je pobijedila na Pipi natječaju.