Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Sjećate li se Splićana koji su govorili da će praviti pivo s okusom pancete i prije dvije godine pokrenuli crowdfunding kampanju? Uspjeli su, večeras je promocija njihovih pića...

Sjećate li se Splićana koji su govorili da će praviti pivo s okusom pancete i prije dvije godine pokrenuli crowdfunding kampanju? Uspjeli su, večeras je promocija njihovih pića...

Jaša Vuković i Roman Garber došli su na ideju stvaranja personaliziranog piva

Sjećate li se priče o Splićanima koji su imali ideju raditi pive s raznim okusima, primjerice pivu s kavom ili s okusom pancete? Nakon što su u svom podrumu kuhali pivo za sebe i prijatelje, Jaša Vuković i Roman Garber došli su na ideju stvaranja personaliziranog piva, pokrenuli su crowdfunding kampanju na Indiegogo.com stranici, ali onda dvije godine o njima nismo čuli ništa.

- Ej, gazda! Ne znam jesi vidija event na FB, al' napokon krećemo! – poslao mi je poruku Roman Garber.

Dakle, uspjeli su! Večeras u 19 sati u pivnici Leopold prezentirat će pive svog projekta 'Brew my beer'. A evo kako je ideju prije dvije godine opisao Garber:

- Kada želite naručiti pizzu, nazovete pizzeriju i tražite onu sa sastojcima koji vam odgovaraju. Osnovna ideja našeg projekta 'Brew my beer' koncipirana je točno na tome, da klijent može naručiti pivo koje njemu odgovara i koje ima sastojke i dodatne okuse po njegovoj želji.

Tada su imali četiri stila piva: pale ale, amber lager, pilsner i stout, a nakon tog izbora mogao se dodati okus kave, pržene hrastove korice, ananasa, naranče, chilija i pancete. Ili kombinacija tih dodataka.

Vuković je tada naveo da još rade na korijandru i borovnicama, te da će sezonski uvoditi nove okuse u ponudu.

Spominjali su i opciju da klijent sam bira ime i dobiva dizajniranu etiketu piva, dakle da BMB nudi kompletan proizvod, tako da firme ili ugostiteljski objekti mogu imati svoje unikatno piće...

Uglavnom, prezentacija počinje u 19 sati, vidjet ćemo što je od ovih ideja još aktualno, koje su se nove rodile i na koncu - probat ćemo njihovo pivo.

Vaša reakcija na temu