Na drugom transnacionalnom sastanku projekta IMANARE članovi projektnog konzorcija - nakon provedenog natječaja za vizualni identitet projekta - izabrali su kreativni prijedlog učenice Anila Doberdolani iz Prirodoslovno-grafičke škole Zadar.
'Međunarodni projekt IMANARE (Implicit Anthropology of Reforms in Education) okuplja sveučilišta, istraživačke institucije i udruge iz Hrvatske, Slovačke, Slovenije i Belgije s ciljem istraživanja jednostavnog, ali ključnog pitanja - 'kakva se slika čovjeka skriva iza današnjih školskih reformi'. Obrazovne reforme najčešće naglašavaju mjerljive ishode, vještine ili zapošljivost, ali rijetko otvaraju dublje pretpostavke o tome kakve ljude škole nastoje oblikovati.
Projekt IMANARE želi upravo te pretpostavke učiniti vidljivima i otvoriti prostor za raspravu. Projekt u trajanju tri godine analizira europske obrazovne reforme i otkriva njihove temeljne vrijednosti i antropološke pretpostavke.
Razviti će se nova 'antropološka metrika', alat za vrednovanje reformi izvan tehničkih i ekonomskih kriterija, stvoriti otvorena bazu reformi, dostupna učiteljima, istraživačima i donositeljima odluka, pripremiti edukacije za nastavnike i organizirat će se ljetna školu za studente i mlade istraživače. Sve će okruniti dokumentarni film koji bi ove važne teme trebao približiti široj javnosti', istaknuli su predstavnici.
Hrvatski je partner u projektu Udruga Mala filozofija. IMANARE sufinancira program Erasmus+ Europske unije. Sve te teme, smatraju članovi projektnog konzorcija, mogu se lako iščitati iz ovog kreativnog loga.