Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Weekend saznaje zašto generacija Z ne prati vijesti, zbog čega će turizam uskoro biti najveća ekonomska aktivnost na planeti

Weekend saznaje zašto generacija Z ne prati vijesti, zbog čega će turizam uskoro biti najveća ekonomska aktivnost na planeti

U drugom dijelu dana raspravljalo se o tome kako zadržati najbolje kada svi žele otići te koji su to benefiti zbog kojih će netko ostati u kompaniji i u teškim vremenima

Dolazak umjetne inteligencije je neminovan. Nije pitanje hoćemo li stvoriti samosvjesne strojeve, pitanje je hoće li se to dogoditi za pet, deset ili pet tisuća godina, jedan je od zaključaka panela 'AI: Kako će proći čovjek?' na kojem su raspravljali Korado Korlević (Zvjezdarnica Višnjan), Žarko Paić (Tekstilno-tehnološki fakultet), Tomislav Šmuc (Institut Ruđer Bošković) i Feđa Vukić (Studij dizajna).

- Tema o umjetnoj inteligenciji nije tehnološka. Prvenstveno moramo odrediti što je to čovjek - zaključio je u raspravi Korlević i dodao:
- Mi na umjetnu inteligenciju moramo gledati kao na svoje dijete i nadati se da to dijete neće biti prestrašeno nama kao prijetnjom.
Što spaja, a što razdvaja milenijalce i generaciju Z, provjerili su Ivan Šarić i Goran Bogdan na panelu #SvijetBoljihMogućnosti. Na pozornici su im se pridružili pripadnici generacije Z: Matija Hardi, vukovarski gimnazijalac koji je sa svojim profesorom napravio uređaj za nadziranje potresa, influencer Marko Vuletić kojeg na YouTubeu i Instagramu prati 350 tisuća ljudi i Sara Stojanović s FERIT-a u Osijeku koja je sa svojim profesorom od smeća napravila meteorološku stanicu. I dok Šarić i Bogdan pojma nisu imali što je TikTok i tko je James Charles, nova je generacija 'pala' na LimeWireu i broju za opće informacije 981, rezultatu tekme Dinamo-Atalanta i udaljenosti Zagreb-Pariz. Svi troje se slažu da jednog dana žele biti samostalni u radu, bez šefa koji će im 'visiti' za vratom. Tu i tamo bace oko na portale s vijestima, no politika ih ne zanima, osim ako nije u obliku memea.

Da je plaća zaposlenima jako važan faktor, ali ne i najvažniji da bi bili zadovoljni na svom poslu, saznali smo na panelu 'Kako zadržati najbolje kada svi žele otići?' na kojem su sudjelovale Ivana Budin Arhanić (Valamar Riviera), Jadranka Sakoman (Zagrebačka pivovara) i Vesna Bodiroža (Infobip). Panelistice su poručile kako treba slušati ljude te HR u kompanijama postaviti strateški, jednako važno kao proizvodnju, prodaju ili marketing.

- Imamo zaposlene na svim kontinentima, dva puta godišnje ispitujemo motivaciju zaposlenika. Nije isto dati feedback Indijcu ili Rusu - otkrila je Vesna Bodiroža.
Na panelu 'Streaming Wars - Europe Strikes Back' najavljena je suradnja europskog distribucijskog i produkcijskog 'powerhousea' Beta Filma s hrvatskom produkcijskom kućom Drugi Plan na novoj seriji Amnezija. Serija prati priču migranata i  krijumčarenja droge na jugoistočnoj europskoj granici.
Odgovor na pitanje kako prikupiti novac za svoj biznis dao je panel 'Need a Dollar: Kako do investicije putem Funderbeam platforme?'. Nakon panela na globalnoj platformi za financiranje Funderbeam pokrenuta je crowdfunding kampanja za Fresh Island festival koji je na plažu Zrćedoveo najveća svjetska glazbena imena poput SnoopDogga, Chris Browna, Sean Paula, Wiz Khalife, Nasa i drugih.

A da će turizam uskoro biti najveća ekonomska aktivnost na planeti, poručio je Eulogio Bordas, jedan od najznačajnijih stručnjaka za komunikacijske strategije u turizmu na svom predavanju 'Kako evolucija turizma otvara prilike za marketing i komunikacije?'
- Fascinirati nekoga, stvoriti određeni doživljaj, takvo što se ne može improvizirati već mora biti isplanirano i kvalitetno iskomunicirano - rekao je Bordas i istaknuo kako  španjolska nacionalna turistička agencija već 30 godina ima isti logo.

- Promijenili smo 16 ministara, a logo je još uvijek isti. Stabilnost je ključna - zaključio je.

Vaša reakcija na temu