Završen je STEAM4Hope vol. 2 (2024-1-HR01-ESC30-SOL-000227492) projekt financiran sredstvima Europske unije (Europske snage solidarnosti) koji je trajao 12 mjeseci, a za djecu Juraj Bonačija (sinjska podružnica) donio je cjelogodišnje besplatne radionice iz područja STEAM-a, ali je uključio i ostalu djecu grada Sinja u pojedinim aktivnostima projektima.
Konkretno, mladi iz udruge održali su 16 STEAM radionica koje su uključile preko 40 djece. Osim toga, održana su 2 hackathona koja su integrirala više elemenata STEAM-a i okupila veći broj djece s područja Sinja i Cetinske krajine.
Osim toga, mladi udruge organizirali su i Zoom događaj za širenje rezultata sa zainteresiranom javnošću. Također, napravljen i ogledni sat ne bi li se pokazao reprezentativan sat STEAM-a za djecu s poteškoćama u razvoju.
Osim mladih Inkubatora dječje izvrsnosti, u navedenim događajima sudjelovali su i stručnjaci (učitelji, odgojitelji, edukator-rehabilitatori, pedagozi i psiholozi) koji su zaključili kako je područje STEAM-a u kontekstu djece s poteškoćama u razvoju izrazito slabo zastupljeno u hrvatskom odgojno-obrazovnom sustavu, ali da se uz adekvatan pedagoški pristup te sadržajno znanje o STEAM-u itekako može doprinijeti razvoju ovoga područja.
Zaključeno je kako i potrebno dodatno educirati stručnjake koji rade s djecom s poteškoćama u razvoju u području STEAM-a ne bi li se otvorio prostor za općenito upoznavanje djece s poteškoćama sa STEAM područje. Otvaranjem novih centara ili kraćih edukacija uvelike bi se doprinijelo rješavanju ovoga problema.
U svrhu pomoći stručnjacima koji će raditi s djecom u tom području, mladi su izradili i online brošuru s primjerima programa radionica te elementima vrednovanja i svime onima s čime se stručnjaci koji se budu bavili ovim područjem budu susretali.
Besplatnu brošuru moguće je preuzeti na poveznici: https://shorturl.at/262ac
***
Ova je publikacija ostvarena uz financijsku potporu Europske komisije. Ona izražava isključivo stajalište njenih autora i Komisija se ne može smatrati odgovornom pri uporabi informacija koje se u njoj nalaze.