Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Milan Šabić O OVOJ INICIJATIVI ĆE RASPRAVITI GRADSKO VIJEĆE: Stanari povijesne jezgre korak su bliže besplatnom parkingu

O OVOJ INICIJATIVI ĆE RASPRAVITI GRADSKO VIJEĆE: Stanari povijesne jezgre korak su bliže besplatnom parkingu

Ovaj ponedjeljak od 17.30 počinje u Zlatnim vratima tribina 'Živim u Getu, parkiram na Marsu'

Stanari povijesne jezgre korak su bliže besplatnom parkingu. Na nadolazećoj sjednici Gradskog vijeća, koja će se, izgledno je održati sljedeći ponedjeljak, raspravit će se o inicijativi da počnu potrebne radnje kako bi stanari uže gradske jezgre imali besplatan parking. Ukratko, odluče li vijećnici tako, gradske službe bi razradile plan ulica na koje se ovo odnosi, izradile projekciju troškova i za sljedeću sjednicu, zapravo, pripremile konkretne brojke. 

Ovaj ponedjeljak od 17.30 počinje u Zlatnim vratima tribina 'Živim u Getu, parkiram na Marsu', a sve kako bi stanari iznijeli probleme i približili ih vijećnicima.

Inicijativa vijećnika Popravi grad Ante Zoričića i aktivista popularne Facebook stranice Dnevna doza splitskog nereda Bojana Ivoševića tako je napravila prvi značajan korak. Na posljednjoj sjednici Zoričić je predložio uvrštenje ove točke, ali je gradonačelnik Andro Krstulović Opara odbio. Zoričić je potpisima vijećnika uspio da se točka uvrsti na nadolazeću sjednicu. Na konferenciji za medije na kojoj su najavili tribinu i raspravu o ovoj temi na Vijeću uz Zoričića i Ivoševića je bio predsjednik Udruge stanara Get i kotarski vijećnik Grada Marin Krpetić

- Iznenadilo me odbijanje gradonačelnika, vjerujem da se nije snašao i da će ovaj put ton biti drugačiji - kazao je Zoričić.

Prođe li odluka, konačno bi se mogla saznati i brojka stanovnika Stare gradske jezgre, prema procjenama radi se o oko 1000 stanovnika, te o parkingu za potencijalno 200 automobila. 

Ivošević je kazao i da se na samom početku kada se uvodio sustav naplate nije mislilo na stanovnike jednako i kada se parking po povlaštenoj cijeni dijelio hotelima.

Krpetić je iznio i frapantan podatak da se zapravo ne zna koliko obitelji živi u Getu, da je tražio taj podatak od gradskih službi, ali nikada ga nije dobio. U stilu 'sam svoj majstor', prema biračkom popisu je došao do okvirne brojke.

Krpetić je  mjeru nazvao i populacijskom za život u Palači koja je pod zaštitom UNESCO-a i zbog života u njoj. 

- Uspijemo li vratiti nekoliko obitelji ili zadržati ih, puno je napravljeno - ustvrdio je.

Grad, prisnažio je, Ivošević, ima interes štititi život u Palači, a baš ove godine se obilježava 40 godina od  UNESCO-ove zaštite.

Vjeruju da besplatan parking neće ekonomski nauditi firmi Split parking, a osim toga, kako je dodao Krpetić, garaže diljem grada se rade i od naplate parkinga iz centra.

S ovim bi potezom rasteretili i dio Varoša i Radunice, mjesta gdje su sada primorani stanari parkirati. Ispred tuđih vrata.

- Možemo rješavanje problema u užoj jezgri uzeti kao početak, a potom vidjeti primjerice za Varoš i Radunicu. Ne znamo bez brojki i ima li interesa - odgovorio je Zoričić na pitanje medija očekuju li da bi mogli stanari cijelog centra tražiti isto rješenje.

Podvukao je i da život u jezgri ne može biti podređen firmi Split parking, koja naravno želi profit te turistima. 

Vaša reakcija na temu