Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Hrvatske tvrtke na najvećem sajmu ribarstva u Sjevernoj Americi

Hrvatske tvrtke na najvećem sajmu ribarstva u Sjevernoj Americi

Seafood Expo

Na međunarodnom sajmu Seafood Expo North America, koji se od 16. do 18. ožujka održava u Bostonu, u organizaciji Hrvatske gospodarske komore prvi put se predstavljaju hrvatske tvrtke za proizvodnju i preradu ribe. Na površini od 24.000 m2 izlažu tvrtke iz 50 zemalja, a među njima su i domaći proizvođači ribe Cromaris, Jadran tuna i Pelagos net farma.

Jelena Đugum, direktorica Sektor za poljoprivredu HGK, ističe da HGK nastavlja sa sustavnom potporom svojim članicama iz sektora ribarstva.

'Iako su Europa, u najvećoj mjeri talijansko i španjolsko tržište, te Japan gdje naši proizvođači izvoze znatne količine tune, ključni za plasman proizvoda ribarstva, stalne promjene na tržištu i dinamične promjene poslovnih okruženja ukazale su na potrebu izlaska na nova tržišta na kojima će se cijeniti vrhunska kvaliteta hrvatskih ribljih proizvoda. U tom smislu, veliko tržište SAD-a i Kanade svakako zaslužuju biti u našem fokusu', komentirala je Đugum. Dodala je da su prvi dojmovi tvrtki koji nastupaju na ovom sajmu pozitivni, a poslovna umrežavanja uspješna.

Hrvatski proizvođači se u Bostonu predstavljaju prvenstveno s proizvodima akvakulture i to tunom te proizvodima iz uzgoja bijele ribe, kao i proizvodima prerade sitne plave ribe,  mariniranim i slanim inćunima. Hrvatska godišnje na tržište plasira nešto više od 3.000 tona tune, oko 18.000 tona komarče i lubina te oko 3.000 tona slanih i mariniranih proizvoda od sitne plave ribe.

Cromaris prvi put sudjeluje na Seafood Expo North America, jednom od najvažnijih globalnih događaja u sektoru ribarstva i marikulture.

'Ovo je značajan korak u našem širenju na tržište Sjeverne Amerike, gdje raste potražnja za vrhunskom mediteranskom ribom. Naš cilj je predstaviti američkim i kanadskim partnerima visoku kvalitetu naših proizvoda, pri čemu se posebno ističu svježi brancin i hama, uz certificirane standarde kvalitete i organsku proizvodnju koja nas diferencira na tržištu. Vjerujemo da će naše prisustvo na ovom sajmu otvoriti nove poslovne prilike i dodatno učvrstiti poziciju Cromarisa kao jednog od vodećih proizvođača bijele mediteranske ribe na globalnom tržištu', kaže Tin Rukavina, direktor tržišnog poslovanja Cromarisa.

Dunja Gotovina, direktorica prodaje i marketinga Pelagos net farme, smatra da je diverzifikacija tržišta u uvjetima geopolitičkih mijena nužna za razvoj kompanije te da je pored japanskog tržišta potreban veći iskorak na europsko i američko tržište.

'Želimo prezentirati kvalitativna svojstva plavoperajne tune iz Jadranskog mora. Posebnost naše tune je što u Jabučnoj kotlini ulovljene mlade jedinke uzgajamo 18 mjeseci. Pored ishrane kvalitetnom sitnom pelagijskom ribom, salinitet našeg mora i prisustvo snažnih morskih struja zaslužni su za kvalitetu. Našu odmah po izlovu prerađenu i super smrznutu tunu potencijalni kupci mogu kušati na štandu, kao i  filete slanih i mariniranih inćuna iz naše manufakture delikatesa', kazala je Gotovina. Istaknula je da HGK godinama omogućava hrvatskim proizvođačima nastup na najvećim svjetskim sajmovima ribarstva te da bi veći angažman hrvatske gospodarske diplomacije i Hrvatske turističke zajednice, u sinergiji s hrvatskim proizvođačima doprinio boljem pozicioniranju Hrvatske na gastronomskoj karti svijeta.

Seafood Expo North America najveći je sajam proizvoda ribarstva u Sjevernoj Americi, a održava se pod pokroviteljstvom Nacionalnog instituta za ribarstvo SAD-a. Okuplja tisuće kupaca i dobavljača iz cijelog svijeta koji se žele predstaviti i dogovoriti nova partnerstva.

U sklopu projekta Riba Hrvatske - Jedi što vrijedi, koji se provodi od 2011., HGK za svoje članice organizira sudjelovanje na svim važnim međunarodnim sajmovima ribarstva kao što su Seafood Expo Global, Barcelona, Conxemar Vigo i Fish International Bremen. Program je u potpunosti financiran sredstvima Europskog fonda za pomorstvo, ribarstvo i akvakulturu temeljem Programa za ribarstvo i akvakulturu.

Vaša reakcija na temu