Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Pixabay K PLUS: U talijanskom konzerviranom grahu pronađen mrtvi štakor

K PLUS: U talijanskom konzerviranom grahu pronađen mrtvi štakor

Povlači se cijela serija, imate pravo na prvrat novca i bez računa

Na 'Halo, inspektore', Facebook stranica koju je pokrenuo Europski centar izvrsnosti potrošača - ECIP, jedan je građanin objavio kako je u konzervi graha pronašao mrtvog glodavca.

'Objava o nalazu štakora u konzervi graha (više na: https://www.facebook.com/share/p/4E1s5Up44Pm6Btxq/ ) šokirala je ne samo hrvatsku već i potrošačku javnost u široj regiji, pa i EU.  Našu objavu prenijeli su brojni portali,  a u nekim državama u nadzoru je dodatno već bila i inspekcija.

S tim da je u Hrvatskoj odmah po dojavi reagirala hrvatska sanitarna inspekcija, ali je (moramo  priznati) i Konzum jednako brzo reagirao, poručuju iz Europskog centra izvrsnosti potrošača.


Referirajući se na incident sa dijelom štakora u konzerviranom smeđem grahu Good Food kojeg  pod svojom K-plus markom prodaje trgovački lanac Konzum, dobili su odgovor i od njihovih Korporativnih komunikacija u kojem se kaže:

- Žao nam je zbog situacije koja se dogodila našem kupcu.

Nastavno na zaprimljenu reklamaciju kupca, u koordinaciji s proizvođačem i svim nadležnim institucijama, poduzeli smo sve potrebne radnje sukladno internoj proceduri. 

Obavijestili smo proizvođača i zatražili očitovanje. Iako u ovom trenutku ne raspolažemo svim potrebnim informacijama, u kontaktu smo s proizvođačem te smo iz predostrožnosti i s ciljem zaštite naših kupaca, na vlastitu inicijativu,  navedenu seriju proizvoda povukli iz prodaje. Dodatno, proveden je inspekcijski nadzor kojim je utvrđeno da je Konzum proveo sve potrebne aktivnosti i provjere.

Još jednom želimo izraziti naše žaljenje te ćemo svakako napraviti sve što možemo kako bi detaljno provjerili sve okolnosti i osigurali da se ovakve situacije ne ponavljaju.

Za sve ostale informacije u potpunosti smo na raspolaganju kupcima putem našeg besplatnog potrošačkog telefona 0800 400 000 ili maila konzum@konzum.hr - odgovorile su Korporativne komunikacije Konzuma. 

Upravo prije ove objave primili su i izvještaj Sanitarne inspekcije Državnog inspektorata u kojem se između ostalog kaže: 

- Sanitarna inspekcija Državnog inspektorata je odmah po zaprimanju Vaše predstavke koja se odnosila na prijavu potrošača o kupljenoj konzervi smeđeg graha trgovačkog naziva 'K plus Garden Good' neto količine 400g, LOT broja L M261, Najbolje upotrijebiti do: 17.9.2026., proizvođača Fiamma Vesuviana, Italia, koju stavlja na tržište RH Konzum plus d.o.o., a za koju se navodi da su pronađeni dijelovi uginulog glodavca, dana 07.05.2024. godine obavila je inspekcijski nadzor u sjedištu predmetnog trgovačkog društva.

Inspekcijskim je nadzorom utvrđeno da je predmetno trgovačko društvo odmah po zaprimanju prijave potrošača pokrenulo postupak prikupljanja svih podataka o samom proizvodu odnosno prikupljanju podataka o LOT-u i roku trajnosti, te su zatražili od proizvođača iz Italije da dostave očitovanje vezano za predmetnu prijavu. Po zaprimanju točnih podataka o LOT-u i roku trajanja sporne hrane dana 07.05.2024. godine isti je dobrovoljno pokrenuo postupak povlačenja navedenog lota s tržišta Republike Hrvatske.

S obzirom da je proizvođač predmetne hrane u Italiji, Državni inspektorat će u skladu s procedurama prijaviti i dostaviti informacije u EU RASFF sustav (Euroski sustav brzog uzbunjivanja za hranu i hranu za životinje) o predmetnoj prijavi potrošača i povlačenju spornog lota s tržišta kako bi daljnje mjere prema proizvođačunas je Državni inspektorat RH.

- Ako ste kojim slučajem kupili tu konzervu graha, odmah vratite ga u bilo koju Konzumovu trgovinu gdje će vam se vratiti novac. Može i bez računa - poručuju iz ECIP-a.

Vaša reakcija na temu