Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Veljko Martinović ZINFEST Festival u čast Crljenka kaštelanskog

ZINFEST Festival u čast Crljenka kaštelanskog

Kaštela su pradomovina Zinfandela

U Kaštelima se od 11.do 13. studenoga održava festival 'Crljenak i rođaci -Zinfest'.

Višednevno događanje se organizira prvi put u zavičaju Crljenka kaštelanskog i pradomovini svjetski poznatog i priznatog Zinfandela. 

- Posebno me veseli što smo uspjeli prirediti jednu ovakvu feštu premijerno u Europi dok se u Americi odvija na beskonačno mjesta. Nadamo se da će ova fešta imati dobar smjer i da će postati tradicionalna - kazao je Srećko Radnić u ime organizatora RERA-a i klastera Zora.

Na dvodnevnom enogastro druženju predstavit će se crna vina i kaštelanska baština.

Izdvojio je i da će se tada pokrenuti inicijativa za osnivanjem prvog 'Flaga' na ovim prostorima. Osim toga, predstavit će i slikovnicu 'Crljenak, kaštelanski junak'.

Prvi Zinfest se odvija u vrijeme kada se slavi 20 godina  od povijesnog otkrića kako su Kaštela pradomovina Zinfandela, Crljenak njegov direktni predak.

-  Značaj tog otkrića  je uvelike važan za Kaštela, Dalmaciju i Hrvatsku jer putem ove spoznaje možemo zajedno jačati prepoznatljivost naših prostora na internacionalnom nivou - zaključio je.

Direktorica kaštelanske Turističke zajednice Nada Maršić je istaknula kako se ovakvim događajima izvan glavne sezone stvara i atrakcija za dolazak baš u to vrijeme jer se radi o jedinstvenom biseru u svijetu.

U ime Splitsko-dalmatinske županije Renata Tešija je naglasila kako godinama ulažu u selektivne oblike turizma i podizanju ponude.

- S turističkim vodičima razvijamo i turu o crljenku kroz Kaštela. Ovo su sve načini kako se strateški pozicionira  brend kao što je crljenak - zaključila je Tešija na konferenciji za medije održanoj u restoranu Spinaker.

Vaša reakcija na temu