Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Veljko Martinović 'Rimac Nevera' i u talijanskom odijelu potvrdila rekord serijskog auta s najboljim ubrzanjem

'Rimac Nevera' i u talijanskom odijelu potvrdila rekord serijskog auta s najboljim ubrzanjem

Može prijeći do 476 km s jednim punjenjem

Pininfarina Battista postavila je višestruke nove rekorde ubrzanja za serijski automobil tijekom svog debija u Ujedinjenim Arapskim Emiratima. Tijekom testiranja na Dubai Autodromu, Battista je oborila rekord u brzinama od 0 do 96 km/h, 100 km/h, 193 km/h i 200 km/h, pokazujući koliko je zapravo izvanredan električni pogonski sklop kojeg proizvodi Rimac, piše Autoklub.

Od 0 do 96 km/h (60 mph) Battisti je trebalo samo 1,79 sekundi dok je sprint do 100 km/h postignut za 1,86 sekundi. U prošlim vremenima, ubrzanje električnih vozila počelo je slabiti nakon 100 km/h, no to nije slučaj s Battistom. Ona je 193 km/h postigla za 4,49 sekundi i 200 km/h za samo 4,79 sekundi, što ju čini bržim od bolida Formule 1.

Battista također koči jednako dobro kao što i ubrzava, toliko da je također postavila rekord za električno vozilo koje najbrže koči na svijetu, zaustavljajući se od 100 km/h za samo 31 metar. 'Ponosan sam što naš novi električni hyper GT ispunjava obećanja koja smo dali kada smo postavili naš razvojni plan', opisao je Paolo Dellacha, glavni proizvodni i inženjer Automobila Pininfarina.

'U Battisti smo postigli performanse koje su premašile naše izvorne, ekstremne ciljeve. Savršeno optimizirana raspodjela težine i nisko težište u središtu su ovog rezultata. Kombinacija prilagođenog podvozja i ovjesa, guma dokazanih na tisućama probnih milja i vektoriranja okretnog momenta s četiri motora koji isporučuju neviđenu snagu omogućuje Battisti da bude automobil s najbržim ubrzanjem u cestovnom prometu na svijetu'.

Pininfarinini testovi performansi Battiste dolaze nedugo nakon što je Rimac postavio novi rekord najveće brzine u Neveri, postignuvši 412 km/h. Rimčevi električni motori u Battisti kombiniraju se za proizvodnju preko 1900 KS i 2340 Nm okretnog momenta. Ono što ga čini još impresivnijim je to što može prijeći do 476 km s jednim punjenjem, iako to, naravno, dramatično pada kada se hiperautomobil kreće preko 100 km/h.

Vaša reakcija na temu