Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: HGK SIAL 2024. Na jednom od najvećih europskih i svjetskih sajmova prehrambene industrije u organizaciji Hrvatske gospodarske komore izlaže deset hrvatskih tvrtki

SIAL 2024. Na jednom od najvećih europskih i svjetskih sajmova prehrambene industrije u organizaciji Hrvatske gospodarske komore izlaže deset hrvatskih tvrtki

Održava se od 19. do 23. listopada u Parizu

Na jubilarnom, 60. izdanju SIAL-a sudjeluje više od 7.500 izlagača iz 130 zemalja, a očekuje se preko 250 tisuća posjetitelja. HGK je po osmi put organizirao zajednički nastup hrvatskih tvrtki na ovom međunarodnom sajmu, a ove godine izlažu Nutrifit FOOD, Hermes International, Orgula grupa, Prodan Tartufi, Pelagos Net Farma, Jamnica Plus, Solana Nin, Apimel, New Bakery i Arabesca.

Jelena Đugum, direktorica Sektora za poljoprivredu HGK, izrazila je zadovoljstvo što se Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i ribarstva i ove godine uključilo u promociju hrvatskih proizvoda i financijski podržalo nastup naših tvrtki na SIAL-u.

Udio izvoza poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda u ukupnom robnom izvozu Hrvatske je značajan i iznosi preko 15 posto. Unatoč negativnim kretanjima u vanjskotrgovinskoj razmjeni i visokom deficitu, Hrvatska ima veliki potencijal za veći plasman svojih prehrambenih proizvoda u izvozu.

'Od ulaska u EU, struktura naših izvoznih tržišta za poljoprivredne i prehrambene proizvode značajno se promijenila. Pred ulazak u EU vrijednost izvoza na EU tržište i tržište zemalja bivše države bila je skoro jednaka. Danas na izvoz u EU otpada gotovo 70 posto ukupnog izvoza, što govori o konkurentnom segmentu naše poljoprivrede i prehrambene industrije. Imajući u vidu veličinu EU tržišta te našu tradicionalnu prisutnost na tržištima susjednih zemalja, možemo zaključiti da, uz povećanje volumena proizvodnje, jačanje produktivnosti i ozbiljnu promociju hrvatskih proizvoda, možemo značajno povećati izvoz, ali i smanjiti uvoz. Ne treba zaboraviti niti potencijal izvoza na daleka tržišta, pogotovo u segmentu premium proizvoda', kazala je Đugum.

Jedan od vodećih hrvatskih proizvođača kave Arabesca, po drugi put nastupa na SIAL-u gdje predstavlja svoj bogat asortiman, uključujući i nove proizvode.

'Ovaj prestižni događaj je izvrsna platforma za promociju kvalitete i tradicije naše kave. Zahvaljujemo Hrvatskoj gospodarskoj komori na odličnoj organizaciji i prilici da još jednom budemo dio ovog uglednog sajma. Iskreno vjerujemo da svaki naš, ali naravno i nastupi drugih hrvatskih poduzeća na takvim događajima dodatno ističu poziciju hrvatske industrije na svjetskom tržištu. Svakako očekujemo niz novih poslovnih kontakata i suradnji odnosno povezivanje s partnerima i kupcima iz cijelog svijeta, kao i ostvarivanje prilike za izvoz odnosno naše širenje na nova tržišta', kazala je Tina Turuk, brand manager u Arabesci.

I u Jamnici Plus sudjelovanje na SIAL-u smatraju važnim korakom za povezivanje s globalnim tržištem i širenje dosega svojih proizvoda.

'Ove godine predstavljamo ProGame, naše revolucionarno funkcionalno piće, u prestižnoj inovacijskoj zoni sajma. ProGame je već ranije ove godine osvojio nagradu za najbolju inovaciju na jednom od najvećih svjetskih sajmova u Londonu, zahvaljujući jedinstvenom sustavu zaslađivanja na bazi palatinoze. Sajmovi poput SIAL-a pružaju izvrsnu priliku za edukaciju tržišta o novitetima i pozicioniranje među vodeće proizvođače i inovatore u industriji. Vjerujemo da će naše sudjelovanje otvoriti nove poslovne prilike i potvrditi našu predanost razvoju', kaže Krešimir Grančić, direktor izvoza Jamnice plus.

Na sajmovima u organizaciji HGK od 2016. godine sudjeluje i obiteljski obrt Prodan Tartufi iz Buzeta, predstavljajući proizvode od tartufa i svježe tartufe.

'Sajam SIAL za nas je mjesto susreta s već postojećim partnerima, ali i mjesto pronalaska novih potencijalnih klijenata. Očekujemo dobru posjećenost sajma, nova poznanstva te uspješno predstavljanje naše obiteljske tradicije', kaže Višnja Prodan Jekić, direktorica prodaje i marketinga Prodan Tartufa. 

Vaša reakcija na temu