Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Veljko Martinović FOTOGALERIJA Eurovilla premijerno prikazala film koji otkriva kako izgleda prodaja luksuznih vila, čije detalje rijetko otkrivaju

FOTOGALERIJA Eurovilla premijerno prikazala film koji otkriva kako izgleda prodaja luksuznih vila, čije detalje rijetko otkrivaju

Agencija za nekretnine pokazala je svoju inačicu Netflixove uspješnice Selling Sunset

U Cinestaru Mall of Split, i paralelno u Zagrebu, Puli te Dubrovniku, večeras je premijerno prikazana pilot epizoda 'Where to sign', a iza projekta stoji agencija za luksuzne nekretnine Eurovilla. Riječ je o docureality showu, odnosno domaćoj inačici Netflixove uspješnice Selling Sunset. 

Ekipa Euroville, koju vode Dina i Sergio Serdarušić, vodeća su u mnogim trendovima na hrvatskom tržištu pa ne iznenađuje da su se prvi odlučili i na ovaj odvažan projekt. Preko 700 gledatelja i 80 zaposlenika agencije večeras su pogledali kratki film Eurovillle koja je do sada prodala najviše luksuznih nekretnina u Hrvatskoj. 

- Budite nježni prema nama, nismo pravi glumci, mi smo agenti, ovo nam je prvo pojavljivanje pred kamerama - poručili su iz Euroville prije projekcije filma. 

Licencirane agentice i agenti gledatelje su, poput pravih glumaca, proveli kroz proces prodaje luksuznih vila o kojima možemo samo sanjati.

- Prikazali smo film u gradovima gdje imamo urede. Ideja za snimanje hrvatskog serijala o prodaji luksuznih nekretnina rodila se prije godinu dana. Budući da naša agencija prednjači u mnogim trendovima u Hrvatskoj, prijatelji i klijenti su nas često znali pitati kada ćemo snimiti hrvatsku verziju Netflixovog hita, a mi smo se odlučili na ovaj način približiti im naš svijet  - kazala nam je agentica Josipa Serdarušić.

Za potrebe snimanja otvorili su vrata nekoliko luksuznih nekretnina koje imaju u svojem bogatom portfelju. Bilo je zanimljivo vidjeti kako direktor Sergio Serdarušić snašao u sličnoj ulozi kao Jason Oppenheim, američki broker za nekretnine, odvjetnik, influencer, te jedan od muških protagonista Netflixovog hita i predsjednik i osnivač The Oppenheim Group.

Prikazali su u filmu i kako izgleda kada u Hrvatskoj radite s najljepšim vilama, koje prodaju ljepotice bivše missice, u svijetu luksuza. Za stvaranje showa 'Where to sign' okupili su tim stručnjaka i vrhunsku produkciju, kako bi gledateljima prikazali dijelove poslovanja kojega razvijaju već 20 godina i čije detalje rijetko otkrivaju. 

- Po prvi puta pokazali smo svoje urede i pustiti kamere na zajednički sastanak, a serijal je prikazao lifestyle agenata i klijenata. Na neki način željeli smo gledatelje educirati i pokazati koliko je zahtjevan agentski posao, a na neki način i intrigantan za publiku - navodi Serdarušić, ističući kako su zadovoljni poslovanjem u Splitu gdje su ured otvorili prije dvije godine. 

Produkciju potpisuje Menorah Film, iza koje stoji uspješni producent Fran Juraj Prižmić

Na splitskoj premijeri našla su se brojna poznata lica, pogledajte fotogaleriju.

Vaša reakcija na temu