Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
GRAD LJUBAVI Donosimo najnoviji turistički film Kaštela, uživajte u ljepoti kadrova

GRAD LJUBAVI Donosimo najnoviji turistički film Kaštela, uživajte u ljepoti kadrova

Turistica Karla upoznaje lokalnog momka Antu koji joj pokazuje atrakcije i znamenitosti grada

Pod sloganom 'Seven reasons to visit, a lot of reasons to stay' predstavljen je novi turistički promotivni film Kaštela.

Kroz priču o dvoje mladih ljudi koji zajedno upoznaju grad i međusobno se zaljubljuju, film predstavlja Kaštela kao osviještenu turističku i kulturnu destinaciju s bogatom eno-gastro ponudom, mnoštvom aktivnosti, atrakcija i s bogatom prirodnom i povijesnom baštinom.

- Film prati turisticu Karlu koja prvi put dolazi u posjet gradu Kaštela, a tamo upoznaje Antu, lokalnog momka koji joj pokazuje atrakcije i znamenitosti grada. Preko njih dvoje htjeli smo pokazati emociju koju turist može osjetiti kada dođe u Kaštela -  rekao je redatelj Marko Kapitanović.

Lokalni mladić djevojku vodi kroz Sućurac, preko Kaštilca u Gomilici, šetnice u Kambelovcu, dvoraca Vitturi i Rušinac, a osim kulturnih znamenitosti, pokazao joj je i prirodne ljepote - vinograde, plaže i more.

U filmu nastupaju mladi glumci Karla Šola i Ante Brajković, glavni protagonisti najnovijeg izdanja kazališne predstave 'Legenda o Miljenku i Dobrili', a u najnovijem turističkom filmu prikazuju modernu verziju povijesno poznatog zaljubljenog para. Kaštela se upravo kroz tu legendu brendiraju kao grad ljubavi, što je podloga promotivnog filma.

- Tih sedam razloga za dolazak je sedam naših Kaštela sa svojim središtima. To je naš grad koji je prepun kulturno-povijesne i prirodne baštine, naših zaštićenih sorti vina i loze, naših delicija… Za ovaj film je bilo potrebno veliko umijeće da bi se u tako kratkoj minutaži prikazalo toliko toga lijepog u Kaštelima i sve to pod okriljem prekrasne ljubavne priče - kazala je Jadranka Matok-Bosančić, dogradonačelnica Kaštela.

U Turističkoj zajednici grada Kaštela vjeruju da će se kroz ovaj film gledatelji širom svijeta zaljubiti u njihov grad i naći barem sedam razloga za posjetu i bezbroj razloga za vratit se i ostati u Kaštelima.

- Područje je, to znamo, bogato povijesnom i prirodnom baštinom, te je izvrsna podloga i scenografija za snimanje ne samo domaćih već i svjetskih filmova, što dokazuje i ovaj turistički video - kazala je Nada Maršić, predsjednica TZ grada Kaštela i otkrila da su najave za nadolazeću turističku sezonu izvrsne. U razgovoru s tour operatorima rečeno joj je da je 2024. već prodana, a počinje se s prodajom 2025. i 2026. godine. Vjeruje da će ova sezona biti bolja od prethodne, a smatra da će pomoći i ovaj film koji će se promovirati putem YouTubea i ostalih društvenih mreža, ali i filmskih festivala diljem svijeta.


Vaša reakcija na temu