HTZ je zadovoljan rezultatima koje je kampanja 'Croatia Full od New Beginings' ostvarila na društvenim mrežama. Predstavili su se na 15 inozemnih tržišta s ciljem zadržavanja vidljivosti i prisutnosti Hrvatske kao turističke destinacije.
U svega mjesec dana kampanja je postigla odlične promotivne rezultate ostvarivši preko 30 milijuna impresija, dok se ukupan broj interakcija korisnika s oglasima popeo na više od 2 milijuna.
- Rezultati kampanje na društvenim mrežama potvrđuju kako su naši brojni pratitelji itekako željni novih putovanja i dolaska u Hrvatsku. U ovim je trenucima ključno zadržavanje vidljivosti Hrvatske na inozemnim tržištima, ali i povoljne epidemiološke situacije kako bi naša zemlja i ove godine bila percipirana kao sigurno turističko odredište - istaknuo je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, dodavši kako s tim ciljem na devet tržišta uskoro kreće provedba zasebne promotivne kampanje 'Safe stay in Croatia', dok će se glavne pozivne kampanje provoditi tijekom proljeća ovisno o epidemiološkoj situaciji na svakom pojedinom tržištu.