Kampanja HTZ-a na društvenim mrežama ostvarila 30 milijuna impresija

Kampanja HTZ-a na društvenim mrežama ostvarila 30 milijuna impresija

Na devet tržišta uskoro kreće provedba zasebne promotivne kampanje 'Safe stay in Croatia'

HTZ je zadovoljan rezultatima koje je kampanja 'Croatia Full od New Beginings' ostvarila na društvenim mrežama. Predstavili su se na 15 inozemnih tržišta s ciljem zadržavanja vidljivosti i prisutnosti Hrvatske kao turističke destinacije. 

U svega mjesec dana kampanja je postigla odlične promotivne rezultate ostvarivši preko 30 milijuna impresija, dok se ukupan broj interakcija korisnika s oglasima popeo na više od 2 milijuna.

- Rezultati kampanje na društvenim mrežama potvrđuju kako su naši brojni pratitelji itekako željni novih putovanja i dolaska u Hrvatsku. U ovim je trenucima ključno zadržavanje vidljivosti Hrvatske na inozemnim tržištima, ali i povoljne epidemiološke situacije kako bi naša zemlja i ove godine bila percipirana kao sigurno turističko odredište - istaknuo je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, dodavši kako s tim ciljem na devet tržišta uskoro kreće provedba zasebne promotivne kampanje 'Safe stay in Croatia', dok će se glavne pozivne kampanje provoditi tijekom proljeća ovisno o epidemiološkoj situaciji na svakom pojedinom tržištu.

Vaša reakcija na temu
Aloooo article_emotions(90001, "");
Pregledaj komentare