Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
TURIZAM 3.0 Turistička zajednica 'rasprodala' svoje NFT dalmatince za manje od 24 sata

TURIZAM 3.0 Turistička zajednica 'rasprodala' svoje NFT dalmatince za manje od 24 sata

'Ulazak u metaverse svijet je jako hrabar potez'

Na konferenciji za medije koja je održana prošlog četvrtka u solinskom hotelu President, Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske predstavila je projekt Turizam 3.0 u suradnji sa splitskim tvrtkama Locastic i Fortitudo. 

Centralni fokus projekta su ulazak u futuristički svijet Metversea, kao i primjena nezamjenjivih tokena (eng. Non-fungible Token) koji predstavljaju unikatne (ili količinski ograničene) inačice virtualnih dokumenata s potvrdom o vlasništvu, izgrađenih na blockchain tehnologiji koja nudi daljnju distribuciju ili prijenos vlasništva.

- Težimo novoj viziji turizma, odgovornoj, transformirajućoj i izdržljivoj u potpunosti posvećenoj našim novim turistima. Turizam 3.0 i sustav DalmatiaNFT gradi odnos između turista i domaćina na destinaciji baziran na uključivanju gostiju i sukreiranju turističkih sadržaja - rekao je Joško Stella, direktor Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije.

U sklopu prvog dijela projekta, tehnički partneri projekta iz tvrtke Locastic su u sklopu metaverzuma napravili digitalnu verziju Dioklecijanove palače. Za ovaj projekt korištena je platforma Sandbox, jedan od najpopularnijih metaverse sustava za igre koji se temelje na blockchain tehnologijama.

- Ulazak u metaverse svijet je jako hrabar potez turističke zajednice jer se radi o novoj i još uvijek u potpunosti neistraženoj tehnologiji. Biti prvi u nečemu uvijek nosi rizike, ali i velike mogućnosti i prednosti. Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije je uvijek pratila trendove i nove tehnologije, tako da nas nije iznenadilo kada su nas pozvali i prezentirali svoju ideju. Metaverse predstavlja jedno novo poglavlje u korištenju Interneta, i daje jednu novu dimenziju proširene stvarnosti - zamislite samo da unutar Dioklecijanove palače možete voditi razgovor sa samim carom ili igrati antičke igre - upravo to je realno u metaversu - kazao je Antonio Perić-Mažar, direktor Locastica, tvrtke koja stoji iza tehničkog rješenja projekta.

Locastic i Turistička zajednica prezentirali su i prvu kolekciju Dalmatinaca; njih ukupno 101, pod nazivom DalmatiNFT do kojh se moglo doći putem web stranice www.dalmatianft.hr. 

Bepo, Frane, Duje i Stipe su u rekordnom roku od nekih dvadesetak sati pronašli svoje digitalne vlasnike, a svi oni koji nisu stigli sudjelovati u prvoj NFT kampanji uskoro će imati priliku da kroz nove NFT aktivacije ugrabe svoje vlastite nezamjenjive tokene. Svi vlasnici DalmatiaNFT dobit će unikatnu majicu na kojoj će biti printan Dalmatinac kojeg su 'mintali'.

TZ je nedavno radio na projektu izrade slikovnice/priče gdje su ilustrirani psi Dalmatinci koji se napokon 'vraćaju kući'. 

- Odlučili smo povezati tu kampanju sa izletom u Metaverse, razradili ideju sa majicama, a NFTovi su došli prirodno. Složili smo web stranicu na kojem je jednostavno 'mintati' (napraviti) svoj NFT, uz gotovo nikakvu naknadu. U manje od 20 sati, svi dalmatinci su razgrabljeni! Svoj DalmatiaNFT trenutno možete kupiti samo na OpenSea trgovini, a najniža cijena je 1.91ETH ili nešto manje od 6000 dolara - dodao je Perić-Mažar.

Ovom uspješnom kampanjom kompletirana je prva faza projekta Turizam 3.0. Naziv projekta simbolički predstavlja integraciju turističkog sektora u treću fazu evolucije interneta na kojima počivaju platforme temeljene na Blockchain tehnologijama.

Sljedeća faza projekta za cilj ima potaknuti dolazak još većeg broja ljudi kojima bi se ponudio pravi doživljaj boravka u destinaciji, a kako se u taj proces uklapaju NFT-i i virtualni svijet Metaversa - saznat će se u sljedećim kampanjama.


Vaša reakcija na temu