'U ime Građanske inicijative 'Split je naš!' iznimno mi je zadovoljstvo, a ujedno i veliko olakšanje, što mogu izvijestiti da je Vlada Republike Hrvatske najozbiljnije shvatila našu poruku da Split bez dovršetka Vukovarske ulice više ne može i ne smije dalje. Iz samog vrha vladajuće stranke dobili smo informaciju (zasad neslužbenu, ali vrlo brzo će biti i službena) da će Vlada RH donijeti uredbu sa zakonskom snagom o izvlaštenju kojom će se zemljišta kojima treba proći dovršetak Vukovarske ulice tretirati na isti način kao da se radi o državnoj cesti'. Poručila je to Marina Kovačević predsjednica Vijeća GK Šine.
Ističe kako je to upravo ono što traže već godinu i pol dana, a zajedno s projektom Instituta građevinarstva Hrvatske IGH 'Rekonstrukcija III etape splitske obilaznice', kojeg je Kovačević pronašla u arhivima Slobodne Dalmacije, Banovine i Hrvatskih cesta, čini njihov model rješenja najvećeg prometnog kolapsa u povijesti Splita na istočnom ulazu u naš grad.
'Najbolje vrijeme za dovršetak Vukovarske ulice, izgradnje nadvožnjaka 'Vukovarska' preko magistrale od Šina do Stobreča, te privođenja svrsi već izgrađenog podvožnjaka 'Lovrinac-Duilovo', bilo je prije dvadeset i dvije godine. Drugo najbolje vrijeme je sad odmah. Ponosni smo što smo svojim radom i trudom uspjeli uvjeriti Vladu RH da rješenje za urbani Split ne traže po okolnim općinama na mjestima gdje češće možeš sresti vuka nego čovjeka. Umjetna inteligencija u par sekundi generira sliku vuka i koze na brzoj cesti i u tunelu, no stvarno rješenje već je projektirala ljudska inteligencija, i to splitska pamet. Konačno će i ljudi dobiti svoju brzu cestu, a splitska zaobilaznica prestati biti međukvartovska sakupljačica!', dodaje Marina Kovačević.