Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Veljko Martinović Paul Bradbury eksperimentom razotkrio uhljebe u turističkim zajednicama

Paul Bradbury eksperimentom razotkrio uhljebe u turističkim zajednicama

'Živimo u smiješnim vremenima, a nigdje se to ne vidi bolje nego u Hrvatskoj'

Paul Bradbuy, hrvatsko-britanski pokretač portala Total Croatia News, ponovno se bavi hrvatskim turizmom i rezultati su opet poražavajući te otkrivaju nemar, nerad i nezainteresiranost golemih razmjera kod ljudi koji bi se trebali brinuti o promociji i razvoju hrvatskog turizma, prenosi Index.

Poslao primamljivu ponudu na adrese 319 turističkih zajednica pa dva dana čekao odgovore

Naime, Bradbury je s primamljivom promotivnom ponudom kontaktirao svih 319 hrvatskih turističkih zajednica. S obzirom na to da su turistički budžeti zamrznuti zbog koronavirusa, Bradburyjeva platforma Virtual Croatia ponudila im je besplatnu promociju. Naišao je uglavnom na inerciju i ravnodušnost.

'Živimo u smiješnim vremenima, a nigdje se to ne vidi bolje nego u Hrvatskoj. Mi smo turistička zemlja s populacijom od oko četiri milijuna ljudi. I Hrvatska 'diše turizam', da iskoristim zanimljivu metaforu ministra turizma Garija Cappellija iz korona-ere', započinje Bradbury svoju priču.

Hrvatska tako duboko diše turizam da gdje god postoje znakovi života, mi osnujemo lokalnu turističku zajednicu i instaliramo direktora. Zato danas imamo jednu turističku zajednicu na svakih 12.500 stanovnika u Hrvatskoj, ne računajući 20 regionalnih zajednica ili Hram turizma, odnosno Hrvatsku turističku zajednicu.

Vremena su teška u Kraljevini slučajnog turizma, nastavlja Bradbury. A izbori su pred vratima. Vremena su tako teška da je Bradburyju prošli tjedan organizator jednog nacionalno poznatog događaja rekao kako su ga iz turističke zajednice s kojom surađuje pitali može li vratiti novac koji je uložio u srpanjski event zato 'što im treba za izbore, ali vratit će mu ga odmah kad izboru prođu'.

I tako prolaze dani u Moćnoj Državi Uhljebistanu, sarkastičan je Bradbury.

Turistički su proračuni zamrznuti. Dok deseci tisuća radnika u privatnom sektoru gube posao, plaće zaposlenika u 319 turističkih zajednica smanjene su od 4 do 20 posto. Nije izgubljeno nijedno radno mjesto, ipak je to javni sektor u Hrvatskoj. Ali bilo je smanjenja plaća i rezanja promotivnih budžeta kojima se može pomoći rođacima. Nešto je krenulo po zlu u Moćnoj Državi Uhljebistanu, piše hrvatsko-britanski novinar za TCN.

Stanje je grozno. Zamislite te jadne turističke zajednice, svih 319, sa smanjenim plaćama i bez budžeta kojima bi potpomogli evente svojih rođaka ili eventualno promovirali turizam. Strašan je taj koronavirus.

Prije nego što se preselio u Hrvatsku, Bradbury je radio kao humanitarni radnik u Somaliji, Gruziji, Ruandi i na rubu Sibira. Ta humanitarna crta nikad ga nije napustila. Nadalje piše kako nema novca da nahrani sve rođake u ovim teškim vremenima. Zato je sastavio priopćenje za javnost, koje je izazvalo dosta pažnje u hrvatskim medijima, te ponudio besplatan promotivan članak za svaku turističku zajednicu u Hrvatskoj koja je voljna pridružiti se njegovoj platformi Virtual Croatia. Samo mi pošaljite alate, ja ću učiniti ostalo, napisao je Bradbury, donosi Index.

Vaša reakcija na temu