Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
RADNI SASTANAK U VAGONU: Razgovaralo se o željeznici koja će povezati Resnik s Trajektnom lukom

RADNI SASTANAK U VAGONU: Razgovaralo se o željeznici koja će povezati Resnik s Trajektnom lukom

Ne razgovaramo samo isključivo o željeznici na ovom potezu, nego o željeznici na hrvatskom jugu, poručio je splitski gradonačelnik

U vagonu koji je krenuo sa splitskog (zapuštenog) željezničkog kolodvora je održan radni sastanak oko povezivanja Resnika s Trajektnom lukom. Na sastanku su bili vrh splitske gradske uprave na čelu s gradonačelnikom Androm Krstulovićem Oparom, državni tajnici za infrastrukturu Nikolina Brnjac i Tomislav Mihotić, predsjednik saborskog Odbora za promet Petar Škorić, predsjednik Uprave HŽ Putnički prijevoz Željko Ukić, predstavnici susjednih gradova i brojni drugi uključeni u rješavanje ovog projekta. Povezivanje dviju luka se dogodilo na inicijativu ove splitske gradske uprave, a zdušno su prihvatili Solin, Kaštela i Trogir te Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture koje će i financirati studiju izvedivosti.  Krstulović Opara je kazao da je upravo ovaj projekt najizgledniji za realizaciju od svih ambicioznih koji su prije dva mjeseca dogovorili na sjednici Vlade.

- Ovo nije promotivna šetnja ni parada, nego radni sastanak u vagonu kako bismo došli što prije do cilja koji nam je svima u interesu, a to je gradska željeznica koja spaja dvije najvažnije luke u ovome dijelu hrvatskoga Jadrana. Prošle godine Zračna luka Split je zabilježila tri milijuna putnika, trajektna luka oko 5,5 milijuna putnika. Potez između dvije luke na 26 kilometara, među kojima su Trogir, Kaštela, Solin i Split s aglomeracijom više od 250 tisuća ljudi naprosto zaslužuje kvalitetni prijevoz – istaknuo je splitski gradonačelnik.

Rekao je i da će uskoro  imati elemente za čvrsti hodogram, za sada se drže ovoga što su zacrtali na sjednici Vlade. O krajnjem roku ne može govoriti jer bi to za sada bilo 'gatanje, a ovo je ozbiljan posao koji će zahtijevati kvalitetne ljude i obveze u hodogramu'.

Ukić je dodao kako je nakon potpisanog sporazuma održano niz radnih sastanaka, a ovaj u četvrtak ujutro na kojemu će obići postojeću, ali i planiranu buduću infrastrukturu veliki korak prema cilju.

- Cilj je utvrditi stvarno stanje infrastrukture, prvenstveno je izgraditi nova stajališta na postojećoj trasi, a paralelno se radi i dokumentacija za budući pravac – rekao je.

Potencijalno nova stajališta su, kako je rekao, Trg hrvatske bratske zajednice, Dujmovača, Širina, Sveti Kajo, Kaštel Lukšić, Rudine i Resnik. Da je riječ o hvalevrijednoj inicijativi iz Splita koja veseli resorno ministarstvo govorila je državna tajnica za promet.

- Mi danas imamo oko 2,3 milijardi eura vrijednosti projekata u željeznici, što govori samo za sebe – navela je Bunjac.

Mihotić je još poručio da je cilj odmah iskoristiti postojeću infrastrukturu, a s druge strane s druge strane definirati trasu i  točku s koje će se odvajati prema zračnoj luci. 

Dodajmo na kraju kako je Krstulović Opara naveo i kako se na sjednici Vlade govorilo o modernizaciji željezničke pruge te da naša djeca od 25 godina mlađa ne znaju što je vlak put Zagreba. 

- Ne razgovaramo samo isključivo o željeznici na ovom potezu, nego o željeznici na hrvatskom jugu. Zadarski gradonačelnik s kojim sam jutros održao sastanak nas podržava u tim nastojanjima. Željeznica više u Zadar ne dolazi, a to je zbog spoja koji nam fali do Zagreba – pojasnio je splitski gradonačelnik.

Vaša reakcija na temu