Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Od ruševine do glamura: Ivana Cvrlje predstavila kolekciju koja vraća život staroj 'Dalmatinki'
Promo Piše: Sponzorirani sadržaj

Od ruševine do glamura: Ivana Cvrlje predstavila kolekciju koja vraća život staroj 'Dalmatinki'

Priča o glamuru, naslijeđu i snazi dalmatinske žene

Nova božićno-novogodišnja kampanja brenda Ivana Cvrlje nosi simboličan naziv 'Dalmatinkin kutak' i snimljena je na jedinstvenoj lokaciji — u prostoru nekada slavne, danas devastirane tvornice konca Dalmatinka. Ovaj nekadašnji industrijski gigant, prepoznat diljem Europe i svijeta po proizvodnji konca za šivanje, pletenje i vezenje, desetljećima je bio ponos i hranitelj cijele Cetinske krajine.

Upravo zato, kampanja ima snažnu emotivnu dimenziju: oživljava mjesto koje je oblikovalo živote generacija žena, a danas stoji kao nijemi svjedok jednog vremena.

U hladnu i derutnu halu unijeli smo toplinu blagdana i glamur visoke mode: okitili bor, postavili antikni namještaj, odabrali rekvizite iz prošlih vremena, te stvorili scenografiju koja spaja nostalgiju i suvremeni luksuz. U tom kontrastu ruševnosti i sjaja još jače dolazi do izražaja bogatstvo materijala i ljepota svake haljine.

Kolekcija je nastavak našeg prepoznatljivog dizajnerskog izričaja. Ne pratimo trendove - stvaramo vlastite.
Dominiraju bezvremenske forme, siluete koje prizivaju stari Hollywood i naglašavaju skulpturalnost ženskog tijela: izdužuju liniju, ističu ono najljepše, a nježno skrivaju ono što treba ostati nenaglašeno.

Svaka haljina poseban je unikat, ručno rađen komad u kojem su utkani luksuz, raskošne čipke, pomno birani materijali i sati ručnog rada. One su stvorene za sve one trenutke u kojima žena želi zablistati i biti primijećena — u svakoj važnoj ulozi svoga života.
Ova kolekcija slavi ženu, njezinu snagu, eleganciju i unutarnju divu.

Posebnu simboliku kampanji daju njezina zaštitna lica —  dvije snažne, autentične i ponosne Dalmatinke, majke i žene koje utjelovljuju duh cijelog projekta: Renata Buljan Lovrincević i Vesna Budimir.

Foto: Ivan Gudić
Make up & hair: Kristina Erdelez
Scenografija: Jasminka - Cruze Events

Vaša reakcija na temu