Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
KAMPANJA NEOBIČNA ZA SPLIT: Fetish, Food & Me pregrijao YouTube?

KAMPANJA NEOBIČNA ZA SPLIT: Fetish, Food & Me pregrijao YouTube?

Bili smo spremni da avangardne i ekscentrične ideje ne nalaze uvijek odobrenje okoline, pogotovo kada je riječ o tradicionalnoj

Prije nekoliko dana splitski restorani Olive Tree i Roof 68 predstavili su svoju kampanju vođeni njihovim sloganom 'Fetish, Food & Me'. Provokativnom reklamom netipičnom za Split privukli su i našu pažnju, pa smo popričali sa Željkom Stanić, voditeljicom marketinga tvrtke Yellow Apple. 

- Željeli smo prezentirati hedonizam u pravom smislu te riječi: ukusnu hranu serviramo u većoj količini, čime bježimo od trenda minimalizma u gastronomiji, a nastojimo se tako približiti lokalnom stanovništvu. Pripremili smo novi jelovnik koji se konceptualno vraća originalnoj recepturi, bogato servirano kako smo naviknuli. Ono što je najvažnije, sve je po pristupačnoj cijeni, tako da nam samo jedno glavno jelo iz jelovnika prelazi iznos od sto kuna - rekla je Stanić.

Ispričala je da je tvrtka ustrojena po uzoru na korporacije što ih izdvaja od drugih restorana, postoji 12 vertikalnih pozicija, kao što su voditelj odjela hrane i pića, voditelj vizualnih komunikacija, voditelj marketinga, odnosa s javnošću, ljudskih resursa, financija, računovodstva...

- Cijeli novi koncept i kampanja nastali su unutar našeg tima, od ideje do realizacije. Surađujemo na svim razinama, a čitavu priču smo zajednički osmislili u želji da približimo ono što predstavlja 'Fetish, Food & Me'. Prikazali smo fetiš kroz različite maske, hedonizam, uživanje u hrani u pravom smislu riječi. Ideja je proizašla od toga da svi mi nosimo u životu neke maske koje iz kulturoloških razloga stavljamo na sebe, a zapravo bi čovjek kada je gladan najradije pojeo jelo onako golim rukama. 

U Yellow Appleu su zadovoljni reakcijama publike na video reklamu, iako kažu da ima onih i drugačijeg razmišljanja.

- Bili smo spremni da avangardne i ekscentrične ideje ne nalaze uvijek odobrenje okoline, pogotovo kada je riječ o tradicionalnoj. Tako imamo dvojake reakcije, neki su oduševljeni, dok neki imaju drugačije komentare. U prva tri dana smo imali preko 17 tisuća pogleda, YouTube nam je stavio zabranu, odnosno za njegovo gledanje morate se prijaviti, što nam pokazuje kako smo napravili dobar posao - poručili su.

Smatraju da su Roof 68 i Olive Tree svjetski projekti. Kažu da je  mnogima i dalje nepoznanica pojam entertainment restoran, znaju za klub i restoran, a novi koncept u ugostiteljstvu uključuje oboje - zabava stoji uz bok s hranom.

- Živimo u vremenu kada se fine dining napušta kao brod koji tone, pogotovo kada se govori o svjetskim gastronomskim trendovima. Kod nas je uz zabavu naglasak na hrani, tako smo osmislili snack to chill priču odnosno zanimljiva predjela koja su idealan izbor u večeri tulumarenja. Primjerice, ražnjić nazivamo 'Skini me', morska kobasica se zove 'Ugrizi me', dok se iza naziva 'Umoči me' kriju beef rolice, na neki način provokativno, a odgovara našem brendu. Dobar sound je imperativ, tako i naš resident Dj A. Jakir svojom glazbenom selekcijom daje pečat svemu što radimo. 

Brojka 68 u imenu novootvorenog restorana podsjeća na 1968. godinu kada je izgrađena Turistička palača, na čijem krovu se nakon preuređenja smjestio Roof 68.

- Imamo jedan od najljepših pogleda, vidi se Dioklecijanova palača, Riva, Zapadna obala, Marjan... Upravo zbog veličine restorana zanimljivi smo i za kongresni turizam gdje smo se nametnuli kao idealan izbor za eventove izvan hotela - zaključila je Željka Stanić, otkrivši za kraj da su pred njima već novi zanimljivi projekti, baš poput tuluma Sorted powered by Roof & Olive održanog ovog vikenda.

Vaša reakcija na temu