SeekandHit, tech/marketing tvrtka i Valamar, najveća turistička kompanija u Hrvatskoj, s ponosom redaju uspjehe: na Danima komunikacija osvojili su prestižnu nagradu MIXX Best in Show Award, dodijeljene od strane IAB Croatia. Ova nagrada, koja već 14 godina prepoznaje izvrsnost oglašivačkih kampanja, prvi je put dodijeljena data-driven marketinškom projektu.
Ovogodišnje izdanje Dana komunikacija pružilo je platformu za istaknuti se u oglašivačkoj industriji, a projekt koji je privukao najviše pažnje bio je onaj koji je proizašao iz suradnje SeekandHita i Valamara. Data-driven strategija implementirana u njihovoj kampanji privukla je pozornost žirija i publike, što je rezultiralo osvajanjem najprestižnije nagrade na natjecanju.
'Ovo je značajno priznanje za nas jer označava prvi put da performance marketing projekt dobiva glavnu nagradu. To potvrđuje da se trud i inovacija isplate', rekao je Mario Frančešević, osnivač SeekandHita, u komentaru osvajanja nagrade.
SeekandHit je na ovogodišnjem MIXX-u bio prisutan s dva projekta: 'The Data Driven Stay' za Valamar i 'Lancôme’s Digital Glow-Up' za L'Oréal Adria.
Osim što osvajaju nagrade, uspjeh SeekandHita potvrđuje dugogodišnja suradnja s Valamarom.
'Ovo priznanje ne bi bilo moguće bez našeg tima i povjerenja koje nam je Valamar ukazao tijekom devetogodišnje suradnje', dodao je Frančešević.
Ovo postignuće SeekandHita i Valamara dokazuje da se industrija ubrzano razvija u digitalnom smjeru, te da se postavljaju novi standardi u marketingu.