Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
PREVARANTI NE ODUSTAJU: I dalje stižu lažne poruke o dostavi paketa u ime Hrvatske pošte

PREVARANTI NE ODUSTAJU: I dalje stižu lažne poruke o dostavi paketa u ime Hrvatske pošte

Više od pola godine traje prevara, gotovo svakodnevno i policija upozorava

Prevaranti nastavljaju s lažnim porukama u ime Hrvatske pošte, a gotovo da nema dana da netko ne nasjedne. Vjerojatno jer brojni građani zaista i očekuju paket, stoga se moguće u tome krije razlog zašto se uspijevaju održati.

Nije prvi put da se Hrvatska pošta koristi u prevarama, od lažnih nagradnih igara do humanitarnih akcija, ali ovaj put više od pola godine prevaranti ne odustaju.

'Paket je stigao u skladište, ali nije mogao biti isporučen zbog nepotpune adrese. Molimo potvrdite svoju adresu na poveznici', poruka je koja i dalje kola.

Navodi se i poveznica, upute za odgovoriti i potom se traži unos podataka.

'Lažne poruke i obavijesti mogu se relativno jednostavno prepoznati po sumnjivoj i čudnoj e-mail adresi ili poveznici (službena je domena Hrvatske pošte posta.hr), starom logu Hrvatske pošte te pravopisnim i gramatičkim pogreškama. 

Pokušaj prevare u komunikaciji vezanoj uz internetske oglasnike također se može prepoznati po sljedećim pokazateljima: broj s kojeg vam se javila osoba nije registriran u Hrvatskoj, poruke koje vam osoba šalje imaju gramatičke i pravopisne pogreške. 

No najveću sumnju svakako treba pobuditi ako dobijete poveznicu na kojoj trebate unijeti podatke s bankovne kartice. Poveznice za unos podataka s bankovne kartice pojavljuju se u svim prethodno navedenim pokušajima prevare. Ako prodajete putem oglasnika, jedini podaci koji su potreban za uplatu su vaš IBAN te ime i prezime, a traži li kupac broj vaše kartice i CVC/CVV broj - sigurno se radi o pokušaju prevare', poručili su iz Hrvatske pošte kada su krenule prevare. 

Istaknuli su kako svako lažno predstavljanje prijavljuju nadležnim tijelima koja blokiraju sporne stranice. 

Korisnicima savjetuju da se jave policiji ako su bili žrtve internetske prevare ili pokušaja prevare. Najbolja prevencija, naveli su, je obraćanje pažnje na detalje u poruci e-pošte i provjera poveznica.

Vaša reakcija na temu