Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Maja Gijevski Ljetno kazalište za djecu kroz neobičnu plesnu izvedbu upoznalo mališane sa začetnikom animiranog filma

Ljetno kazalište za djecu kroz neobičnu plesnu izvedbu upoznalo mališane sa začetnikom animiranog filma

Želimo djeci ostaviti spoznaju da oni jesu središte posebnog svemira, i ohrabrujemo ih istraživati kako bi to središte imalo ekspanziju kroz znanje, vještine ali i potpuno razumijevanje

U sklopu manifestacije Ljetno kazalište za djecu Gradskog kazališta lutaka Split u Galeriji umjetnina Studio Kinkin izveo je radionicu / izvedbu Norman #1 i #2.

Radionica imala je za svrhu približiti djeci prve animinirane video materijale Normana Mclarena - Točke i Linije te ujedno na neobičan način objasniti djeci odnos geometrijskih pojmova u prirodi, ali i u/na vlastitom tijelu.

- Iznenadio nas je veliki broj upita za ovakav tip prezentacije. Roditelje zanima o čemu je riječ, kakva je to cjelovita edukacija na području izvedbenih umjetnosti i po čemu smo jedinstven studio u Splitu - rekla je Nela Sisarić, inače kreativna direktorica IKS Festivala - međunarodnog festivala izvedbenih umjetnosti čije peto produljeno izdanje završava ovaj tjedan.

U Studiju Kinkin djecu se podučava suvremenim plesnih tehnikama, istražuje se procesna drama i glazbene dramaturgija a posebice se njeguje interdisciplinarni pristup podučavanju.

Radionica se sastojala od tri dijela. Najmlađoj publici prvo se predstavila Marta (10 godina) koja je na vlastitu inicijativu osmislila prezentaciju Normanologije te približila djeci tko je bio Norman McLaren i objasnila sadržaj radionice/izvedbe. Također ih je uputila kako najbolje pratiti izvedbu uz pomoć rekvizite - tuljka - i kako je potrebno predstavu gledati kako bi im bila zanimljivija. Uslijedio je prvi dio izvedbe Normanologije na temu geometrijskog pojma točke, radionica sa publikom a potom drugi dio izvedbe na temu - linija. 

'Normanologija za djecu' pozvana je i u škole u listopadu kroz projekt Škola u pokretu koji je Nela Sisarić započela još 2008. godine. a koji će razvijati kroz cijelu školsku godinu 2016/2017 s kolegicom Kristinom Lovrić.

- Želimo djeci ostaviti spoznaju da oni jesu središte posebnog svemira, i ohrabrujemo ih istraživati kako bi to središte imalo ekspanziju kroz znanje, vještine ali i potpuno razumijevanje. Držim da ovaj projekt može biti dobra nadopuna školskom obrazovanju kako bi djeca učila empirijski o geometrijskim pojmovima i raduje nas suradnja sa školama posebice što polaznice ravnopravno sudjeluju u radionici sa idejama - dodala je Sisarić.

Vaša reakcija na temu