Foto: Goran Marković Toni Huml: Kvaliteta spotova posljedica je entuzijazma samih kreativaca, a ne glazbene industrije

Toni Huml: Kvaliteta spotova posljedica je entuzijazma samih kreativaca, a ne glazbene industrije

Od pobjede na Split spot festivalu sam se bavio primarno komercijalnim radovima, ali neću reći da se nešto 'ne kuha' u skorijoj budućnosti

Toni Huml je pobjednik prvog Split spot festivala održanog prošle godine na Tvrđavi Gripe. Njegov spot za pjesmu 'Kažu' Dubioze kolektiv stručni žiri je proglasio najboljim. 

Što si radio od pobjede na Split spot festivalu?

- Bavio sam se primarno komercijalnim radovima, i poslom za svog stalnog inozemnog poslodavca. 

Jesi li snimao spotove? Što bi izdvojio?

- S obzirom na to da se ja primarno bavim animacijom i produkcijom iste, spotove u zadnjih godinu dana nisam snimao. Ali neću reći da se nešto 'ne kuha' u skorijoj budućnosti. 

Možeš li usporediti spotove u Bosni i Hercegovini s onim snimljenim u Hrvatskoj? Kako bi usporedio te scene? 

- Generalna slika, po meni, vrlo je slična u cijeloj regiji. Budžeti za spotove se uglavnom svode na minimum, pa je njihova kvaliteta više posljedica entuzijazma samih kreativaca koji potpisuju te radove nego investicija u promociju muzičara od strane izdavača. 

Je li te se neki spot dojmio u posljednje vrijeme?

- Izdvojio bih radove Filipa Filkovića Philtza, Pilot Studija iz Splita i Rudnik Filma iz Crne Gore. 

S odmakom od godinu dana, kako gledaš na Split spot festival?

- Koncept je odličan, velika mi je čast bila primiti glavnu nagradu na prvoj inačici festivala, drago mi je da se organizira i ove godine, nadam se da će se ta tradicija nastaviti dugi niz godina.

Vaša reakcija na temu
Pregledaj komentare