Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Adriagate akvizicijom dvije nove turističke agencije osnažio lidersku poziciju na Jadranu

Adriagate akvizicijom dvije nove turističke agencije osnažio lidersku poziciju na Jadranu

'Osobni kontakt s lokalnim turističkim službenicima daje novu dimenziju suvremenom poslovanju'

Turistička agencija Adriagate zaključila je integraciju s dvije turističke agencije, Tibor Toursom iz Crikvenice i Val Toursom iz Biograda na Moru, te tako uspješno realizirala novi akvizicijski proces. 

Nakon uspješno odrađene akvizicije turističke agencije Raduča iz Primoštena prošle godine, ovim je potezom dodatno osnažila svoj portfolio lokalnih poslovnica u dvije izuzetno važne destinacije, kao i lidersku poziciju na Jadranu. 

Pored glavnog ureda u Splitu, Adriagate tim turističkih specijalista prisutan je tako u poslovnicama u Rogoznici, Vodicama, Trogiru, Vrboskoj, Omišu i Primoštenu. Pridruživanjem Biograda i Crikvenice, Adriagate je još jednom ukazao kako je približavanje njegovih djelatnika i iznajmljivača, kao i direktan kontakt s gostom, jedan od strateških ciljeva firme.

- Ova je godina bila jako dinamična za nas. Osim što smo obilježili 18 godina postojanja te zaključili spajanje sa strateški važnim prodajnim portalom, ponosni smo na integraciju s Tibor Toursom i Val Toursom. Vjerovanja smo da je jednako važno njegovati partnerske odnose s lokalnim turističkim agencijama kao što je važna suradnja s vodećim online turističkim agencijama budući da samo sinergijski učinci na lokalnoj razini mogu polučiti zavidne rezultate na globalnom turističkom tržištu. Ono što Adriagate za cilj ima isporučiti je autohtoni i integralni turistički proizvod koji onda kao takav može utjecati na jačanje Hrvatske kao atraktivne turističke destinacije - istaknuo je Mate Balić, glavni izvršni direktor Turističke agencije Adriagate.

- Iako aktualni turistički trendovi diktiraju prilagodbu digitalnom okruženju, vjerovanja smo da, s druge strane, osobni kontakt s lokalnim turističkim službenicima koji uvijek stoje na raspolaganju svojim gostima i iznajmljivačima daje jednu novu dimenziju suvremenom poslovanju - govori Balić te dodaje:

- Upravo kroz osobni kontakt domaćina i gosta stvara se dodatna vrijednost budući da je upravo domaćin glavni nositelj preporuke i najglasniji promotor lokalne kulture i tradicije. Tako i Adriagate ostvaruje jedinstvenu priliku sprovesti u djelo misiju firme o stvaranju autentičnog odmora za svoje goste te osnažiti vezu i suradnju na zadovoljstvo svih uključenih dionika.

Nataša Šalov, direktorica Tibor Toursa je kazala:

- Nakon dugogodišnjeg rada Tibor Toursa, odlučili smo napraviti iskorak i okrenuti se novim poslovnim izazovima. Osim toga, imamo isti cilj - obogatiti ponudu smještajnih kapaciteta u Hrvatskoj i gostima pružiti cjelokupan doživljaj odmora, a s obzirom na pozitivnu dugogodišnju suradnju s agencijom Adriagate, ovo nam se učinio kao jedini ispravni put.

Zaključila je i kako je Adriagate idealan strateški partner za njihov daljnji razvoj.

Neki od aktualnih trendova i izazova s kojima se susreću turistički dionici odnose se na potrebu razvoja i diversifikaciju proizvoda i usluga, primjenu inovativnih tehnoloških rješenja te brzu adaptaciju na sve zahtjevnije potrebe modernog turista, a upravo su to područja na kojima je Adriagate odlučio graditi svoje komparativne prednosti.
Od posrednika u prodaji prvenstveno privatnog smještaja, Adriagate hrabro korača prema ulozi specijalista u destinacijskom turizmu koji će ponudom širokog asortimana proizvoda i usluga te personaliziranim pristupom u poslovanju zasigurno snažno utjecati na jačanje Hrvatske na turističkoj karti Europe.

Vaša reakcija na temu