Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Marina Zadar Gosti na području Grada Zadra ocijenili sa 89,2/100 zadovoljstva destinacijom

Gosti na području Grada Zadra ocijenili sa 89,2/100 zadovoljstva destinacijom

Na osnovi analize 22.682 recenzije

Gosti na području Grada Zadra su prezadovoljni destinacijom, proizlazi iz ispitivanja kojeg provodi Turistička zajednica grada Zadra, u suradnji s tvrtkom Feel IQM sa sjedištem u Malom Lošinju (osnovali su je 2020. godine Đurđica Šimičić uz Anamariju Cicarelli iz Postira te Peru Matića iz Orašca), piše 057 Info.

Među kriterijima se na navodi ono što ostaje najveći problem Zadra – prometna gužva i parkiranje za koje je rješenje umjesto javne garaže trebala biti aplikacija kao dio sustava tzv. pametnog prometa.

U objavi se navodi kako TZ Zadra nastavlja s provedbom projekta integralnog upravljanja kvalitetom pod nazivom IQM Destination Zadar. Ovaj projekt temeljen je na održivom razvoju i umrežavanju lokalnih sudionika, te se njime mjeri online reputacija destinacije na osnovi recenzija, ocjena i komentara gostiju tijekom boravka u Zadru.

Na osnovi analize 22.682 recenzije u tekućoj godini, ukupan stupanj zadovoljstva gostiju turizmom u Zadru iznosi visokih 89,2/100. Svjesni važnosti zadovoljstva gostiju, rezultati online reputacije važan su pokazatelj daljnjeg razvoja turizma destinacije.

Rezultati analize zadovoljstva gostiju od 1. siječnja 2024. do danas su sljedeći:

- na osnovi 22.682 recenzije, ukupno zadovoljstvo gostiju turizmom u Zadru iznosi 89,2/100
- u hotelima je zadovoljstvo gostiju bilo na nivou 85,5/100, a odnosi se na 16 zadarskih hotela
- 11 hostela u Zadru gosti su ocijenili na razini 85/100
- zadovoljstvo gostiju atrakcijama dobilo je ocjenu 94/100
- kvaliteta i usluge na plažama imaju ocjenu 87/100
- gosti su izuzetno zadovoljni hranom i uslugom u restoranima koju su ocijenili s visokih 90,5/100, temeljeno na 8542 recenzija

U sklopu projekta, Turistička zajednica grada Zadra objavila je Javni poziv u koji želi uključiti sve lokalne lokalne pružatelje usluga u Zadru (privatne iznajmljivače, ugostitelje, hotele, hostele, turističke agencije i kulturne ustanove) s ciljem razvoja destinacijskih proizvoda, mjerenja kvalitete usluge i proizvoda u destinaciji te poticanja na izvrsnost. Time će svaki dionik u svom segmentu poslovanja imati nove mogućnosti za podizanje kvalitete i privlačenje novih gostiju.

IQM Destination Zadar nudi besplatan individualni pristup i edukaciju za svakog dionika koji se želi osobno uključiti u projekt. Kroz ovu inicijativu, svi sudionici mogu vidjeti kako stoje u odnosu na tržišni prosjek na osnovu realnih parametara i relevantnih podataka, što im omogućava precizno planiranje daljnjeg razvoja i poboljšanja kvalitete svojih usluga.

Apsolutni prioritet i cilj Turističke zajednice grada Zadra je održavanje visoke kvalitete u svakom segmentu turističkog poslovanja, s namjerom postizanja najmanje destinacijske ocjene kvalitete od 89/100.

Vaša reakcija na temu