Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Gosti Orebića zadovoljstvo u turizmu ocjenjuju s 93 od 100

Gosti Orebića zadovoljstvo u turizmu ocjenjuju s 93 od 100

Domaćini moraju proaktivno upravljati kvalitetom i cijenom

U konceptu integralnog upravljanja kvalitetom u Orebiću, i ove godine mjeri se online reputacija u gotovo svim segmentima turizma Orebića. Na osnovi ovogodišnjih 1600 mišljenja gostiju, svojim ocjenama i komentarima gosti su izrazili visoko zadovoljstvo. Istovremeno domaćini moraju biti oprezni, pratiti mišljenja gostiju i stalno proaktivno upravljati kvalitetom i cijenom.

Ocjene gostiju za pojedine segmente u turizmu su kako slijedi:

Atrakcije su ocijenjene s 92/100

Ponuda i usluge u restoranima u vinarijama s 94/100 na osnovi 710 recenzija

U hotelima su zadovoljstvo ocijenila 452 gosta s ukupnom ocjenom 92/100

Gosti kampova u Orebiću zadovoljstvo su ocijenili s 95/100 na osnovi 177 recenzija

Plaže su ocijenjene s 90/100

'Apsolutno visoko zadovoljstvo gostiju daje veliku odgovornost turističkim djelatnicima Orebića da na isti način nastave rad u nastavku turističke godine. Izazovi u povjerenju gostiju snažna su poruka koja je ujedno pozivnica gostima za dolazak u Orebić u 2025. godini. Ako se i dalje pokaže da su gosti zadovoljni, te da osjećaju dobar omjer cijene i kvalitete, a turistički djelatnici budu koristili sve marketing alate koji se preporučuju u integralnom upravljanju kvalitetom te praćenje tržišnih trendova, zasigurno i uspjeh ove godine ali i priprema za 2025. godinu neće izostati', kazala je Đurđica Šimičić, direktorica tvrtke Feel Iqm d.o.o.

Vaša reakcija na temu