Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Veljko Martinović Hrvatska zauzela treće mjesto na popisu najprijateljskijih zemalja

Hrvatska zauzela treće mjesto na popisu najprijateljskijih zemalja

Kampanja HTZ-a i Expedije ostvarila rezervacije u vrijednosti većoj od 12 milijuna dolara

Condé Nast Traveler izdvojio Hrvatsku, Dubrovnik i otok Hvar na popis najboljih destinacija Hrvatska turistička zajednica i ove je godine provela promotivnu kampanju na kanalima jedne od najvećih svjetskih platformi za putovanja - Expedia Group. Ostvareni su odlični rezultati promotivnih aktivnosti, koje su u sklopu ove kampanje na američkom tržištu bile u tijeku od ožujka do rujna 2024. Naime, ukupna vrijednost realiziranih rezervacija kroz kampanju iznosi 12.300.000 dolara bruto, dok je najveći pomak vidljiv u podatku o prosječnoj duljini boravka turista koji su realizirali putovanje preko Expedia platforme, a koja je u odnosu na lani skočila na preko sedam noćenja.

'Uspješna suradnja s našim dugogodišnjim partnerom Expedia Group važna je za promociju hrvatskog turizma u Americi, našem najvažnijem dalekom tržištu s kojeg ostvarujemo najveći turistički promet. Ovi rezultati zajedničke kampanje dokazuju da smo uspjeli izravno utjecati na rezervacije odmora u Hrvatskoj, kao i na duljinu boravka američkih gostiju u našoj zemlji uz značajan rast potražnje za smještajem više kvalitete', izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, dodavši da upravo američki turisti svojim putovanjima izvan glavne ljetne sezone uvelike pridonose rezultatima hrvatskog turizma u razdobljima pred i posezone.

Kampanja je obuhvatila izradu Spotlight landing stranice na kanalima Expedije te dodatne promotivne aktivnosti kroz različite medijske kanale, a u projektu su, uz HTZ, sudjelovale i TZ Dubrovačko-neretvanske županije, TZ Splitsko-dalmatinske županije, TZ Zadarske županije te TZ grada Zadra. U konačnici, u okviru kampanje, ukupno je isporučeno više od 26.1 milijuna impresija.

Popularnost Hrvatske kao sigurne i atraktivne destinacije među američkim ljubiteljima putovanja dodatno potvrđuje i izbor čitatelja prestižnog američkog magazina Condé Nast Traveller. U sklopu Readers’ Choice Awards, brojna je publika i ove godine podijelila svoja iskustva s putovanja vezana uz najbolje svjetske zemlje, gradove, otoke, hotele, odmarališta, spa oaze i dr. Tako je Hrvatska i ove godine uvrštena na popis najboljih svjetskih zemalja za putovanja, dok je otok Hvar zauzeo 8. mjesto na popisu najboljih europskih otoka, a Dubrovnik 10. mjesto na popisu najljepših malih gradova na svijetu.

'Posebno nas veseli izbor čitatelja Condé Nast Travellera prema kojem je naša zemlja zauzela i odlično treće mjesto na popisu najprijateljskijih destinacija u Europi, što je izvrstan uspjeh s obzirom na to da smo lani na ovom popisu zauzeli 10. mjesto. U objavi je dodatno istaknuto kako je Hrvatska zemlja bogata nacionalnim parkovima, prekrasnim plažama, ali i kulturno povijesnom baštinom pod zaštitom UNESCO-a', izjavila je Leila Krešić Jurić, direktorica Predstavništva HTZ-a u New Yorku.

Vaša reakcija na temu