Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Program menadžment trgovine i turizma i ove godine među najatraktivnijima!

Program menadžment trgovine i turizma i ove godine među najatraktivnijima!

Sveučilišni odjel za stručne studije ima rješenje kako privući studente

Dok svi pokušavaju pronaći krivca za čak 17.634 (ili gotovo 43%) praznih mjesta na fakultetima diljem Hrvatske, te dok se na pojedine studije nije prijavio nijedan student, Odsjek za menadžment trgovine i turizma sa Odjela za stručne studije i ove godine, među atraktivnijim studijima po izboru maturanata.

Naime, i ove godine je kvota od 86 redovitih studenata popunjena već na prvom upisnom roku.

Sveučilišni odjel za stručne studije i ove godine bilježi veliki interes za smjer Menadžment trgovine i turizma, s popunjenim svim mjestima za redovne studente već u prvom upisnom roku. Ukupno 86 novih studenata upisalo je ovaj program, koji je od svojeg osnutka u akademskoj godini 2018./2019. kontinuirano prilagođavan potrebama tržišta.

Program Menadžment trgovine i turizma, osmišljen na inicijativu dr.sc. Gorana Ćorlukenastao je kao odgovor na rastuću potražnju za menadžerima u trgovini i turizmu te sve veću potrebu za poduzetničkim razmišljanjem. Svojim vizionarskim pristupom i uz podršku nastavnika Odsjeka, osmislio je program koji se ističe specijaliziranim teorijskim i praktičnim znanjima, terenskom nastavom, gostujućim predavanjima te samostalnim projektima, čime studenti razvijaju ključne upravljačke vještine.

Jedan od primjera uspješnosti ovog programa jest i organizacija Humanitarnog pub kviza za Mateu Lončar, koji su studenti organizirali, uz stručnu podršku nastavnice Katarine Blažević Miše, nositeljice kolegija Odnosi s javnošću i Martine Rančnik, stručnjakinje za digitalni marketing, vanjske suradnice na Odjelu, i u samo tri tjedna prikupili 14.400 eura.

Dr.sc. Senka Borovac Zekan, nositeljica kolegija Menadžment događaja, naglašava kako ovaj događaj oslikava sinergiju kolegija na Odjelu i sposobnost studenata da primijene stečena znanja u stvarnom životu.

Studij traje šest semestara, s mogućnošću odabira između dva ponuđena modulska programa:

- Trgovina i poduzetništvo te Turizam i ugostiteljstvo. Završetkom studija stječe se 180 ECTS bodova i stručni naziv prvostupnik (baccalaureus) / prvostupnica (baccalaurea) ekonomije.

- Studenti koji završe trogodišnji stručni prijediplomski studij imaju mogućnost upisati stručni diplomski studij Menadžment trgovine i turizma, koji traje četiri semestra. Nakon završetka tog studija, stječu dodatnih 120 ECTS bodova (ukupno 300 ECTS) i naziv magistar / magistra ekonomije.

Pod inspirativnim vodstvom pročelnice dr.sc. Antonije Roje, program se kontinuirano razvija u skladu s potrebama tržišta rada, što uključuje organizaciju panel rasprava i intenzivnu stručnu praksu. Četvrti semestar gotovo u potpunosti posvećen je specijalističkoj praksi, osiguravajući tako jedinstven spoj teorije i prakse, koji ovaj program čini izuzetno privlačnim maturantima. Na jesenskom upisnom roku ostalo je još samo 39 mjesta za izvanredne studente.

Odsjek za menadžment trgovine i turizma bi mogao poslužiti kao ogledni primjer ostalim smjerovima koji muku muče sa popunjavanjem upisnih kvota, kako privući i zadržati studente!

Vaša reakcija na temu