Splitski hotel ponovno osvojio vrijednu nagradu

Splitski hotel ponovno osvojio vrijednu nagradu

Radisson Blu Resort & Spa Split dobio je 'Turistički cvijet 2019.' za najbolji hrvatski hotel s 4 zvjezdice

Na Danima hrvatskog turizma, manifestaciji koja se ove godine održala, po prvi puta, u pet županija na prostoru Slavonije od 2. do 4. listopada 2019., splitski hotel Radisson Blu Resort & Spa Split još jednom je potvrdio svoju superiornost u kategoriji hotela s 4*. Osvojivši, kao i prošle godine, prvu nagradu 'Turistički cvijet 2019.' za najbolji hrvatski hotel u spomenutoj kategoriji, donio je svome timu i svojim vjernim posjetiteljima najbolji mogući znak zahvale. Ova nagrada još je vrjednija ukoliko se uzme u obzir činjenica kako je upravo u svibnju 2018. godine hotel otvorio vrata svoje druge, potpuno renovirane zgrade što je pridonijelo obogaćivanju i unaprjeđenju njegove ponude. 


U jakoj konkurenciji, struka i profesionalci iz sfere turizma, hotelijerstva i ugostiteljstva, prepoznali su iznova u ovome hotelu jedinstveni spoj kvalitetne ponude, kako za odmorišni, tako i za poslovni turizam. Mjesto je to na kojem se susreću, s jedne strane 252 posebno dizajnirane, vrhunski opremljene i komforne smještajne jedinice te wellness centar površine veće od 2000 m2 s jacuzzijima, bazenima, finskom saunom, parnom kupelji, teretanom i sobama za masažne i facijalne tretmane, a s druge čak osam dvorana za organizaciju svih oblika poslovnih i privatnih događanja. Hotel sadrži i veliki vanjski bazen s ležaljkama, tri restorana i bara te igraonicu za djecu. Obližnja plaža hotela s popratnim Mistral Beach Bar & Restaurant, omiljeno je okupljalište gostiju resorta tijekom ljeta, a vrhunska ponuda sadržaja hotela popraćena je profesionalnom uslugom članova hotelskog tima čije se znanje, vještine te sposobnosti redovito evaluiraju i unaprjeđuju treninizima i edukacijama u sklopu Radisson Hotel Group. 


Nagradu je, na drugoj večeri manifestacije, u Vinkovcima na imanju Lovačkog doma 'Kunjevci', preuzeo Petar Dragičević - direktor prodaje i marketinga hotela. Na pitanje o tome kako im uspijeva dugi niz godina biti u samom vrhu hrvatskog hotelijerstva i redovito primati brojna priznanja za poslovne rezultate, iz 'Radissona' odgovaraju vrlo skromno: 'Tim i timski rad!'. Upravo zajedničkim naporima i zalaganjem svih pojedinih odjela hotela i svakog pojedinog člana tima, poručili su, moguće je postići izuzetna postignuća te doći na vrh, ali i na vrhu ostati. 

Vaša reakcija na temu
Aloooo article_emotions(52521, "");
Pregledaj komentare