Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
DAN STRUČNE PRAKSE 'Čak 25 posto studenata dobije ponudu za zaposlenje'

DAN STRUČNE PRAKSE 'Čak 25 posto studenata dobije ponudu za zaposlenje'

Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu surađuje s oko 130 tvrtki

Predstavnici gotovo trideset tvrtki i sedam organizacija civilnog društva predstavili su se u petak studentima završnih godina Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Splitu na trećem izdanju Dana stručne prakse. 

Dekan prof. dr. sc. Bruno Ćorić istaknuo je kako Ekonomski fakultet ima potpisane ugovore s čak 130 kompanija. Tezu da je ovakav oblik suradnje hvale vrijedan potkrijepio je konstatacijom kako čak 25 % studenata koji prođu stručnu praksu dobiju ponudu za zaposlenje. 

'Naši studenti upisuju praksu kao izborni kolegij na četvrtoj i petoj godini, pri čemu odrade fond od 176 sati - uz mentore u tvrtkama i na fakultetu. Taj je kolegij doprinio otvaranju prema poduzetnicima, što je, pak, važno i za domaće i međunarodne akreditacije. 

Pokušavamo povećavati broj poduzeća s kojima surađujemo iz godine u godine. Sukladno tome i sada potpisujemo sporazume s velikim kompanijama - Kauflandom prvi put, zatim Cemexom Hrvatska, Specijalnom bolnicom 'Medico', Nexe grupom, Pontus Pharmom i dodatno s grupom Ledo plus', naveo je.

Valja napomenuti kako se kroz stručnu praksu studentima pruža mogućnost da naučeno primijene u realnom poslovnom okruženju kao i da steknu neka nova znanja i vještine. Paralelno, poslodavci kroz svojevrstan probni rad imaju priliku prepoznati talente, potencijalne buduće zaposlenike. Izv. prof. dr. sc. Slavko Šodan, koordinator za program Stručna praksa, pojasnio je s kojom je svrhom osmišljeno današnje događanje. 

'Studenti imaju priliku u izravnom kontaktu upoznati poslodavce. Poslodavci paralelno kroz razgovor sa studentima mogu odabrati idealne kandidate.  Jednima i drugima ovaj je program jako zanimljiv. Dokazuje to podatak o postotku onih koji dobiju ponudu za zaposlenje već za vrijeme studija. Ujedno, interes među poslodavcima raste; javlja nam se sve više njih. Premda smo ponajprije orijentirani na one iz dalmatinskih županija, sklapamo ugovore i s tvrtkama na nacionalnoj razini', naveo je. 

Uz program Stručna praksa, provodi se i poseban program Stručna praksa - društveno korisno učenje, čija je koordinatorica izv. prof. dr. sc. Lana Kordić. Posrijedi je inovativan kolegij koji je uveden prije nešto više od pet godina te kojim se mogu pohvaliti rijetki fakulteti.

'Omogućujemo studentima da znanja koja su stekli na fakultetu primijene u radu u organizacijama civilnog društva kao što su MoSt, Naša djeca i druge - njih ukupno 29 s kojima imamo sklopljene ugovore. Na taj način zapravo pomažemo projektima lokalne zajednice i razvijamo empatiju prema problemima ranjivih skupina.

Dosad je u programima sudjelovalo oko 300 studenata. U anketama koje provodimo među njima primjećujemo kako imaju puno više senzibiliteta te kako često nastavljaju volontirati po završetku prakse', naglasila je koordinatorica Kordić. 

SeekandHit jedna je od 130 tvrtki s kojima Ekonomski fakultet surađuje. Iva Horvat Radman koja ju je predstavljala otkrila nam je kako je dosad puno studenata prošlo kroz njene urede, pri čemu ih se dio i zadržao, te kako su iskustva isključivo pozitivna.

'Svi su studenti bili jako motivirani, primamo ih kao dio tima, uključujemo i u druženja. I buduće praktikante očekuju izravan rad sa stručnjacima u digitalnom marketingu, rad sa stvarnim klijentima kao i dobra atmosfera', iznijela je.

Interes studenata zabilježen je i na štandu udruge MoSt, gdje smo zatekli njenog predsjednika Dadu Lelasa. Nije krio zadovoljstvo.

'Nama svaka ruka više nego dobro dođe, a studenti dobivaju priliku za direktan rad s djecom i mladima, mogućnost dodatnog educiranja i sudjelovanja na različitim aktivnostima. Puno mogu poraditi na sebi, što će im koristiti kako u poslu tako i u životu', smatra naš sugovornik. 

Na Ekonomskom fakultetu zatekli smo i Ivanu Žarković koja je ondje prošle godine bila u ulozi studentice u potrazi za praksom, a ove je s druge strane - predstavlja tvrtku Viator. U međuvremenu je, naime, diplomirala i zaposlila se u marketing timu u kojem je obavljala praksu

'Svim studentima preporučujem da iskoriste ovu priliku za ulazak u poslovni svijet. Iskustvo je itekako vrijedno', zaključila je.

Vaša reakcija na temu