Građanska inicijativa 'Spasimo Kozjak i Kaštela' osvrnula se na predstavljanje Maritimne studije mosta preko Kaštelanskog zaljeva. Ako Split ima prometni problem, pitaju se, zašto prva faza ne počinje u Splitu s izgradnjom prihvatnih cesta budućeg mosta.
'Tako bi se već u prvoj fazi popravila prometna situacija u gradu i potrošeni novci bi bili opravdani. Ako se planira novi ulaz u Split, zašto taj tunel kroz Kozjak izlazi u Kaštel Gomilici, pa se cesta iz njega pruža sve do Kaštel Lukšića, da bi se preko najprometnije ceste u Hrvatskoj vratila u Split? Sami pogled na ucrtanu trasu i najvećeg laika navodi na zaključak, da je struka bila isključena iz ovog projekta.
Ako je ovo uistinu projekt od državnog interesa, zašto je taj projekt rađen bez alternativnih pravaca i bez Zakonom propisanog natječaja, zašto je on uvršten u prostorni plan mimo zakonske procedure i bez suglasnosti Gradskog vijeća grada Kaštela, zašto se krenulo u izgradnju projekta (potpisani ugovori s izvođačima), iako je poznat samo kraći dio trase, a najbitniji dio uključujući i sami most ne postoji još niti u studijama, zašto se krenulo u ovaj projekt bez cjelovitog financijskog plana i izvora financiranja...', pitaju iz Građanske inicijative.
Upozoravaju građane da će ovaj projekt dovesti do prometnog kolapsa u Kaštelima, da će nepovratno devastirati obronke Kozjaka, čiji su dijelovi zaštićeni Naturom 2000, te da će ozbiljno devastirati proračun RH, a u korist male skupine političkih struktura. Na kraju su pozvali sve da se odupru, kako kažu, ovom suludom projektu.