Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Studenac namjerava preuzeti zagrebački trgovački lanac Decentia

Studenac namjerava preuzeti zagrebački trgovački lanac Decentia

Transakcija je trenutno u procesu odobrenja Hrvatske agencije za zaštitu tržišnog natjecanja

Studenac, najbrže rastući maloprodajni trgovački lanac u Hrvatskoj po broju trgovina, planira preuzeti 36 trgovina zagrebačkog lanca Decentia i tako nastaviti svoju strategiju širenja uključivanjem lokalnih i regionalnih trgovačkih lanaca u svoju mrežu. Transakcija je trenutno u procesu odobrenja Hrvatske agencije za zaštitu tržišnog natjecanja (AZTN).

Po uspješnom završetku procesa, Studenac će ojačati svoju poziciju u kontinentalnoj Hrvatskoj, posebice u Zagrebu, gdje će biti dostupan kupcima na više od 130 lokacija. Decentia je zagrebački trgovački lanac osnovan 2001. godine koji je lani ostvario prihod veći od 34 milijuna eura. Prosječna veličina prodajne površine trgovina je 110 četvornih metara.

Studenac je jedinstven u Hrvatskoj po formatu trgovine-susjeda diljem Hrvatske, koji nastavlja razvijati slijedeć strategiju organskog rasta odnosno otvaranja vlastitih trgovina te preuzimanjem i uključivanjem maloprodajnih lanaca u svoju mrežu. Studenac je na ovaj način više nego utrostručio broj svojih trgovina od 2018. i tako se pozicionirao kao najveći maloprodajni trgovac u zemlji po broju lokacija.

Nakon integracije više od 650 trgovina u svoju mrežu kroz preuzimanja tijekom proteklih šest godina, Studenac je razvio model kojim stječe razumijevanje potreba lokalnih potrošača. U skladu s time prilagođava svoju ponudu i optimizira asortiman proizvoda na svakoj lokaciji kako bi povećao zadovoljstvo kupaca i operativnu učinkovitost.

Do kraja 2023. godine, tvrtka je upravljala s 1265 trgovina diljem Hrvatske i tako uspostavila snažnu prisutnost u lokalnim zajednicama, od užurbanih urbanih središta poput Zagreba i Splita do ruralnih područja s nižom gustoćom naseljenosti.

Vaša reakcija na temu