Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: press Masterclass slovenskog redatelja Karpa Aćimovića Godine u Beton kinu

Masterclass slovenskog redatelja Karpa Aćimovića Godine u Beton kinu

Večer započinje projekcijom njegovih kratkih, nedavno restauriranih filmova

Kino klub Split u suradnji sa slovenskom kinotekom ugostit će jednog od najznačajnijih slovenskih redatelja i snimatelja Karpa Aćimovića Godinu, uz kojeg će razgovor i uvodnu riječ održati Igor Prassel i Matevž Jerman

Gostovanje je planirano 14. rujna u Beton kinu (Ulica slobode 28). Večer započinje projekcijom njegovih kratkih, nedavno restauriranih filmova u 19 sati - u trajanju od 95 minuta, a završava 60-minutnim masterclassom čiji je početak planiran od 21 sat.


Kratki filmovi Karpa Godine koji će se prikazati:

- A.P. (Anno Passato), 1966, 6’

- Game/Wildlife, 1965, 6’

- Dog, 1965, 8’

- The Making of Sonja Henie, 1972, 15’

- I miss Sonja Henie, 1971, 20’

- Fried Brains of Pupilija Ferkeverk, 1970, 12’

- On the Art of Love or a Film with 14441 Frames, 1972, 11’

- Litany of Happy People, 1971, 15’.

'Kratke filmove Karpa Godine uvijek karakterizira radosna zaigranost, estetska perfekcija i često subverzivna (ali uvijek duhovita) politička nota. O tome svjedoči serija crno-bijelih eksperimentalnih filmova na 8 mm koje je snimio 60-ih godina kao student na ljubljanskom AGRFT-u i u kojima istražuje kinetičke i tehničke mogućnosti kamere-stylo. 

Njegov prepoznatljiv autorski pristup u punom se sjaju pojavljuje nedugo nakon što je s malih formata prešao na kolor 35mm. U filmu Fried Brains of Pupilija Ferkeverk (1970.) tronožac kamere zabija se u muljevito tlo Sečovelske solane i tada se revolucionarno obavezuje na princip tableaux vivants. U samo nekoliko godina stvorio je seriju kratkih filmova koji se danas smatraju ključnim klasicima kratkometražnog filma crnog vala i jugoslavenske kinematografije općenito', ističu organizatori. 

Vaša reakcija na temu