Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Pixabay.com TURISTIČKI USPJEH: Split po ocjenama gostiju Booking.com-a najbolji grad u Hrvatskoj!

TURISTIČKI USPJEH: Split po ocjenama gostiju Booking.com-a najbolji grad u Hrvatskoj!

Treći smo grad na svijetu po ocjenama zadovoljnih putnika

Među prvih 20 gradova u svijetu u kojima su se korisnici platforme Booking.com najbolje osjećali i dodijelili njihovim domaćinima u smještaju najviše nagrada za turističku uslugu Guest Review Award 2018., na visokom trećem mjestu nalazi se Split, poručili su iz Turističke zajednice grada. 

Split je u ocjenjivanju gostiju najnagrađivaniji grad u Hrvatskoj s najviše nagrada zadovoljnih putnika za kvalitetu smještaja u 2018. godini.

- Split kao jedna od najuspješnijih turističkih destinacija u Hrvatskoj nastavlja bilježiti izvrsne rezultate turističkog prometa. U prethodnoj godini ostvareno je  863.692 dolazaka i 2.540.217 noćenja, što je porast od 18% u dolascima i 16% u noćenjima u odnosu na 2017. godinu. Najviše noćenja ostvarili su gosti iz Ujedinjenog kraljevstva, SAD-a, Njemačke, Francuske i Poljske te domaći gosti. Pokazatelji turističkog prometa dokaz su sve veće svijesti o važnosti turizma, a podizanje zadovoljstva gostiju i kvalitete ponude glavni je cilj razvoja turizma našeg grada - dodali su iz Turističke zajednice.

Grad pod Marjanom je također ostvario izvrsne rezultate i tijekom trajanja 'Zimskog akvarela'. U prosincu je ostvareno 14.195 dolazaka i 33.416 noćenja, što je porast od 17% u dolascima i 19% u noćenjima u odnosu na prosinac 2017. godine. 

- Ovakav turistički promet pokazuje da je Split prepoznat kao idealna destinacija za boravak u zimskim mjesecima te potvrđuje da je Split destinacija koja nudi sadržaje 365 dana u godini. Zahvaljujući kontinuiranom ulaganju u nove kulturne i zabavne sadržaje te kvaliteti ponude i usluge, Split nastavlja bilježiti izvrsne turističke rezultate - drže u Turističkoj zajednici.

Ističu i kako nastavljaju sa City break programom u 2019. 

- Ovim projektom cilj je turistima pružiti dobrodošlicu i dodatno ih motivirati za dolazak u naš grad i izvan ljetnih mjeseci. Do sada su neki hoteli prepoznali ovaj projekt kao zanimljiv i koristan način nadopune hotelske City break ponude. Program City break uključuje: besplatni razgled gradske jezgre, karte za predstave u subotu (HNK Split) i besplatnu karticu SplitCard s brojnim pogodnostima. Split, kao najuspješnija City break destinacija u Hrvatskoj, ovim projektom nastavlja pružati dodatne pogodnosti svojim turistima - zaključuju iz TZ-a.

Vaša reakcija na temu