Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Stručnjaci dali 10 savjeta kako se hrvatski trgovcu mogu boriti protiv Temua

Stručnjaci dali 10 savjeta kako se hrvatski trgovcu mogu boriti protiv Temua

'Ne možete ga pobijediti u ratu cijenama'

Digitalni strateg David Peranić i stručnjak za psihologiju marketinga Roberto Levak otkrivaju kakva psihologija marketinga se krije iza planetarno uspješnog Temu shopa, kao primjera online trgovina, koje često domaćim trgovcima zadaju glavobolje.

'Ne možete pobijediti Temu u ratu cijenama. Ključ za pobjedu je u promjeni paradigme. Prestanak natjecanja isključivo cijenom i preusmjeravanje fokusa na dodanu vrijednost koju Temu ne može pružiti, personalizirano iskustvo i emocionalnu povezanost s kupcima', savjetuje Roberto Levak iz Scoremindsa te dodaje: 'Tu vas Temu ne može pratiti. Tu ste na domaćem terenu. Iskoristite tu prednost i odnesite pobjedu'.

Dali su i 10 savjeta kako se hrvatski trgovci mogu boriti protiv Temua:

1. Fokusirajte se na kvalitetu i dodanu vrijednost, a ne na nisku cijenu. Ne možete pobijediti Temu u ratu cijenama, pa se umjesto toga koncentrirajte na visokokvalitetne proizvode.

2. Kupac ne kupuje bušilicu radi same bušilice, nego mu treba rupa u zidu. Promatrajte svoje proizvode iz te perspektive 'poslova' koje obavljaju za vaše kupce. Komunicirajte kupcima rješenja koja im omogućuju vaši proizvodi.

3. Istaknite prednosti lokalnog poslovanja - brža dostava, bolja korisnička podrška, mogućnost isprobavanja proizvoda uživo.

4. Naglašavajte održivost i etičku proizvodnju. Koristite materijale koji nisu štetni za ljude i okoliš, za razliku od jeftinih i potencijalno opasnih proizvoda s Temua.

5. Gradite lojalnost kroz personalizirano iskustvo i izgradnju odnosa s kupcima. Ponudite program lojalnosti, personalizirane preporuke itd.

6. Educirajte kupce o prednostima kupovine kvalitetnijih proizvoda - duže trajanje, bolji materijali, sigurnost za zdravlje itd.

7. Ponudite dodane usluge koje Temu ne može - stručno savjetovanje, instalacija, servis, garancija.

8. Iskoristite prednosti omnichannel pristupa - kombinacija online i offline prodaje.

9. Fokusirajte se na niše i specijalizirane proizvode koje masovni prodavači poput Temua ne nude.

10. Gradite snažan brend i emocionalnu povezanost s kupcima kroz promišljenu strategiju za marketinške aktivnosti - koja se oslanja na psihologiju.

Vaša reakcija na temu