Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: RTL HTZ: Objavljen Javni poziv za marketinške suradnje s organizatorima TOP događanja

HTZ: Objavljen Javni poziv za marketinške suradnje s organizatorima TOP događanja

Prijave se primaju do 21. listopada

Hrvatska turistička zajednica objavila je Javni poziv za iskaz interesa za provedbu marketinške suradnje s organizatorima TOP događanja u 2025. godini, a koja svojom prepoznatljivošću i ugledom mogu doprinijeti nacionalnoj turističkoj promociji. Prijave na Javni poziv zaprimaju se u elektronskom obliku do 21. listopada 2024.

'Hrvatska je prepoznata kao destinacija bogata različitim događanjima koja često brojnim gostima predstavljaju i glavni motiv dolaska. Upravo zato i tijekom iduće godine planiramo provoditi marketinške suradnje s organizatorima TOP događanja, odnosno onih događanja od nacionalne važnosti jer tako, između ostalog, izravno podržavamo promociju ovog segmenta turističke ponude, ali i zemlje u cjelini. Pritom su nam posebno važna događanja koja se održavaju izvan glavne turističke sezone te ona događanja koja doprinose povećanju potražnje za našom zemljom, odnosno koja utječu na povećanje turističkog prometa, ali i potrošnje', izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.

Riječ je o aktivnostima i programu putem kojih HTZ provodi marketinške suradnje i aktivnosti s organizatorima najznačajnijih događanja kulturnog, zabavnog, sportskog i drugog sadržaja, a koja doprinose turističkoj promociji i vidljivosti naše zemlje na globalnoj razini. Glavni predmet poziva jest suradnja kroz promociju događanja u svim fazama provedbe projekta, uz osiguravanje vidljivosti nacionalnog turističkog brenda i komunikacijskih poruka HTZ-a te produkciju različitih foto/video materijala. 

Mogući partneri, odnosno prijavitelji, jesu organizatori TOP događanja u Hrvatskoj koja ispunjavaju osnovne uvjete navedene u natječaju, poput toga da događanja moraju predstavljati motiv dolaska; s tim da će prednost imati događanja izvan glavne turističke sezone, zatim da značajno pridonose promociji nacionalnog turističkog brenda i pozitivnom imidžu Hrvatske, da svojim održavanjem i aktivnostima pozitivno utječu na razvoj destinacije te na povećanje turističkog prometa i potrošnje, da svojim popratnim programom kvalitetno prezentiraju turističku ponudu destinacije i potiču posjetitelje na dodatnu turističku potrošnju i dr. 

Posebno imenovano povjerenstvo vrednovat će sve pristigle prijave i prijedloge, a odluku o izboru partnera donijet će Turističko vijeće HTZ-a. 

Vaša reakcija na temu