Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Marinko Došen: Novi projekti osiguravaju održivi rast

Marinko Došen: Novi projekti osiguravaju održivi rast

AD Plastik Grupa ostvaruje rast prihoda

U prvih devet mjeseci AD Plastik Grupa ostvarila je rast poslovnih prihoda što je vidljivo u upravo objavljenim rezultatima poslovanja. Unatoč izazovnim uvjetima na europskom automobilskom tržištu, poslovni prihodi Grupe porasli su za 17,4 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine i iznose 111,53 milijuna eura. Matično društvo ostvarilo je pak rast od 21,4 posto s ostvarenim poslovnim prihodima od 85,07 milijuna eura.

Iz navedenih rezultata vidljiv je nastavak oporavka i usmjerenost kompanije na ostvarivanje održivih poslovnih rezultata. Najznačajniji utjecaj na rast prihoda u promatranom razdoblju imaju novi projekti koji su započeli sa svojom serijskom proizvodnjom i prodaja alata izrađenih upravo za te projekte.

Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosi 8,95 milijuna eura na razini Grupe, što je rast od 23,6 posto u odnosu na prvih devet mjeseci prošle godine. EBITDA matičnog društva ostvarila je rast od 91,7 posto i iznosi 5,51 milijun eura. Neto dobit Grupe iznosi 0,58 milijuna eura, što je rast od 44,4 posto u odnosu na usporedno razdoblje, dok neto dobit matičnog društva iznosi 1,7 milijuna eura i porasla je za značajnih 1.343,1 posto.

'Europska prodaja automobila u prvih devet mjeseci porasla je za svega 0,6 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, što ukazuje na stabilnost tržišta, ali i važne promjene u njegovoj strukturi i dinamici. AD Plastik Grupa je u istom razdoblju pokazala još jednom svoju otpornost i prilagodljivost ostvarujući znatno veći rast od samog tržišta. Naša usmjerenost na europsko tržište rezultirala je sklapanjem novih ugovora u vrijednosti od 45,7 milijuna eura, a do kraja godine očekujemo dodatne poslove koji će ojačati naš portfelj narudžbi. Unatoč izazovima u optimizaciji kapaciteta, nastavljamo s ulaganjima u razvoj novih projekata, vjerujući kako će te aktivnosti dugoročno pridonijeti rastu profitabilnosti i vrijednosti kompanije', izjavio je predsjednik Uprave AD Plastik Grupe Marinko Došen.

Nastavak projektnih i industrijalizacijskih aktivnosti obilježio je i treće tromjesečje ove godine, a puni učinci serijske proizvodnje na iskorištenost kapaciteta, profitabilnost i zaduženost očekuju se u nadolazećim razdobljima kada se dosegnu ugovorene količine.

'Jedan od ključnih izazova automobilskog sektora u Europi je znatno sporiji rast prodaje električnih vozila od planiranog i očekivanog, što je utjecalo na cjelokupnu dinamiku industrije. Ovaj pad potražnje za električnim vozilima reflektira se i na poslovne odluke proizvođača, koji prilagođavaju svoje strategije i proizvodne planove kako bi odgovorili tržišnim zahtjevima. Izazovi s kojima se trenutno suočava tržište automobila, odražavaju šire ekonomske i društvene promjene. Dugoročno, usmjerenost prema održivim tehnologijama i zelenoj tranziciji je neupitna, ali prelazak mora biti postupan i prilagođen. AD Plastik Grupa nastavlja s optimizacijom kapaciteta, povećanjem troškovne efikasnosti i razvojem inovativnih rješenja. Naš cilj ostaje jasan - osigurati održivi rast i stvaranje dugoročne vrijednosti za naše dioničare i partnere', rekao je Došen.

Vaša reakcija na temu