Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Prijavite se na online radionicu: Tržišno pozicioniranje i uspješna prodaja

Prijavite se na online radionicu: Tržišno pozicioniranje i uspješna prodaja

Održat će se 5. travnja

Kako biste dobili korisne informacije o mogućnostima ostvarivanja uspješnijih prodajnih rezultata, Centar za poduzetništvo Dubrovačko-neretvanske županije organizira besplatnu online radionicu na temu 'Tržišno pozicioniranje i uspješna prodaja'. 

Radionica će se održati 5. travnja u 10 sati, online, a trajat će tri sata. 

Radionicu će održati Ana Marić, poslovna savjetnica specijalizirana za prodaju i sadržajni marketing sa 16-godišnjim iskustvom rada u prodaji i marketingu hotelskih korporacija te rada kao mentorica i edukatorica malim poduzetnicima. Ana će na edukaciji navedeno iskustvo iskoristiti kako bi koncepte i najbolje prakse prevela u sistem koji Vam može pomoći kod redefiniranja svoje tržišne pozicije i strategija prodaja.

Za sudjelovanje na edukaciji prijavite se putem:

- poveznice: https://forms.gle/eiA1VAEFwXUqeMWt6

- maila: czp@czp.hr

- telefona: 020/418-401

'Pronalaženje jedinstvenog mjesta na tržištu i postizanje uspješne prodaje predstavljaju ključne izazove za opstanak u današnjem konkurentnom okruženju. Neophodno je istaknuti se u moru sličnih proizvoda, razvijati kreativne strategije i otkriti ono što nije očigledno na prvi pogled.

U počecima se poduzetnici često susreću s konceptima marketinga, prodaje i brendiranja velikih korporacija, za koje su potrebni veliki timovi i budžeti. Kada implementacija ne uspije, svoj posao nastavljaju raditi prema intuiciji ili kopirajući konkurenciju, što može dovesti do loših rezultata, klijenata s kojima ne žele raditi, i gotovo sigurnog burnouta', poručuju iz Centra za poduzetništvo.

Vaša reakcija na temu