Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Veljko Martinović UVIK KASNIN 1951 Još imate vremena stići na Rivu i kupiti šarmantne proizvode korisnika Udruge MoSt

UVIK KASNIN 1951 Još imate vremena stići na Rivu i kupiti šarmantne proizvode korisnika Udruge MoSt

'Nama ovo društvo puno daje, a mi im na neki način ovo želimo vratiti', kazao je jedan od korisnika koji prodaje majice i platnene torbe

Na Rivi se održava tradicionalna promotivna prodaja proizvoda Udruge MoSt iz njihove tiskare pod nazivom Split Style By MoSt.

Već je to dovoljan razlog za đir do Rive, jer od jutra vlada veliki interes za proizvodima koje su za prodaju izradili korisnici. Vjerojatno bi bio jednak interes čak i da prodaju polovne mudante, jer je nakon toliko godina suživota Splićana s MoStom, nastala neraskidiva veza i nevjerojatna energija koja prati svaku njihovu akciju.

Ovoga puta prodaju se kvalitetne pamučne majice i platnene vrećice sa šarmantnim natpisima.

- Rodila se ideja još ima par godina kada smo pokušali osmisliti što bismo mogli napraviti da radno okupiramo naše korisnike. I, došli smo na ovu ideju. Natpise na majicama i boršama smo sami osmislili. Dio natpisa su naše ulične baze, a dio je osmišljen - ispričao nam je Mladen Bosančić iz udruge MoSt.

Neki od natpisa su: 'Uvik kasnin 1951', 'Nije voda, nego more', 'Ne pilaj' (ali umjesto riječi je crtež pile), 'Ispalit ću', uz crtež praćke, i 'Pun k'o...', uz crtež broda. Nabrojali smo samo neke od izraza koje često koristimo, ali tiskani na majicama i boršama zvuče puno šarmantnije.

Prodavači su korisnici udruge MoSt koji su zaslužni za dizajn, a jednom do njih toliko dobro ide prodaja da bi Arapinu prodao pijesak.

- Pa možda i bi - smije se Željko Sinovčić.

- Imam iskustva u prodaji. Znam se ponašat, usmjerit ljude da kupe za sebe najbolji proizvod - objašnjava Sinovčić koji je deset godina korisnik udruge MoSt.

- Ovo nam pomaže jer se rehabilitiramo kroz rad, osjećamo se korisnima. Nama ovo društvo puno daje, a mi im na neki način ovo želimo vratiti. Sami sve ovo proizvodimo i mislim da radimo jako dobar posao - poručio je 69-godišnjak, a novac koji morate izdvojiti za pamučnu majicu i torbu je zaista simboličan - pet eura za boršu, a 10 za majicu.

Ova akcija se održava u sklopu radno-okupacijskih aktivnosti Centra za beskućnice/ke, a sav prihod, kao i prethodnih godina, namijenjen je za nabavku materijala i opremanje tiskare i za korisnike udruge MoSt.

Šaljive splitske poruke i grafiti otisnuti na majice i platnene vrećice toliko su popularni da ljudi obučeni u majice koje su ranije kupili, dolaze po još proizvoda.

- Tako je i s tradicionalnim buvljakom 'A di si ti?'. Čim završi, ljudi se već zapisuju za sljedeću godinu. Slično se i sada ovdje događa da dolaze kupiti majice u majicama koje su kupili na prethodnoj akciji, i zaista nas to raduje, kao i odaziv ljudi. Najvažnije je da su u svemu ovome kreatori i dijelom organizatori naši korisnici koji su sudjelovali u svakom segmentu ove akcije, a i danas su ovdje glavni prodavači i animatori - kazala je Đordana Barbarić iz Udruge MoSt.

A što je to u MoSt-u da sa svakom akcijom okuplja ljude koji masovno sudjeluju u buvljacima, kuhanju večera za beskućnike, kupnji njihovih proizvoda, praktički svemu što udruga zamisli.

- Ja mislim da je do količine naše i predanosti i ludila, i mislim da smo svaku priču koja je duboka, teška i socijalna, okrenuli na ono proaktivno. Ajmo učinit nešto, ajmo tome dati neku drugu dimenziju. U svemu tome mislim da je tu negdje neki okidač kod ljudi, a malo je i do toga što smo demistificirati i filantropiju. Učinili smo da je jednostavno bit pomagač, da to može biti svatko od nas kroz donaciju simboličnih sredstava, ali kad je ogroman odaziv građana možemo učinit krasne stvari. I to se pokazalo sve ove godine kao dobitna kombinacija - smatra Barbarić. Zato, danas imate vremena do 22 sata odabrati svoju majicu ili platnenu vrećicu, jer se prodaju samo od akcije do akcije.

Vaša reakcija na temu