Eurodesk je Info zoni drugu godinu zaredom dodijelio nagradu za aktivnost realiziranu u sklopu kampanje Time to Move. Ove godine nagrađeno je informativno događanje 'Eurodesk pop-up' koje je Info zona osmislila i realizirala u suradnji s bibliobusnom službom Gradske knjižnice Marka Marulića.
- Time To Move je paneuropska kampanja kojom se potiče mlade na mobilnost, a 'Eurodesk pop-up' doveo je kampanju u Hrvace i Potravlje. Kroz kratka dinamična predavanja i informativne materijale četrdesetak djece i mladih upoznalo se s mogućnostima volontiranja, stažiranja, studiranja i putovanja u Europi i izvan nje. Mnogim sudionicima to je bio prvi susret s Erasmus+ programom i Europskim snagama solidarnosti te prilikama koje im se nude. U planu je, na isti način, o mogućnostima mobilnosti iz prve ruke informirati i mlade u drugim manjim gradovima i općinama Splitsko-dalmatinske županije - objasnila je Lina Vuletić iz Info zone.
Ovogodišnja ocjenjivačka komisija procjenjivala je ukupno 53 projekta iz 20 zemalja te je dodijelila nagrade u tri kategorije. 'Eurodesk pop-up' proglašen je najboljim u kategoriji 'Uključenost i različitost mladih'. Prošle godine, Eurodesk je Info zoni za aktivnost 'Eurodesk Treasure Hunt' dodijelio nagradu za najinovativniju aktivnost za mlade.