Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Press Novi korak u obrazovanju: Kaštelanski predškolci uče robotiku

Novi korak u obrazovanju: Kaštelanski predškolci uče robotiku

Donosimo fotogaleriju

U dječjim vrtićima Kaštela i ove godine nastavila se suradnja DV Kaštela i Udruge za robotiku Futura. Glavni protagonisti ovog hvale vrijednog projekta su ravnateljica vrtića Ivanka Vučica i predsjednik udruge Futura Goran Samardžić koji su suradnju započeli 2018. godine. 

Ove godine uspješno je proveden inovativni projekt edukacije predškolaca iz robotike, koji je obuhvatio 29 vrtićkih skupina i 350 predškolca i mališa. Cilj projekta je upoznati djecu predškolske dobi s robotikom i digitalnim tehnologijama te kod njih potaknuti razvijanje osnovnih znanja i vještina u navedenom području. Svrha projekta je ukazati na važnost primjene robotike u obrazovanju. Jedan od najinovativnijih tehnoloških koncepata trenutačno dostupnih jest ideja korištenja robota za podučavanje predškolaca ali i kroz sustave cjeloživotnog učenja.

Provođenjem ovog projekta Kaštela su se svrstala među naprednije gradove uvođenjem suvremenih obrazovnih programa u predškolski odgoj.

Projekt je bio inkluzivan i sveobuhvatan, jer su u njemu sudjelovala i mlađa djeca te djeca s teškoćama u razvoju. Organizirane su i dodatne radionice za darovitu djecu, pružajući im priliku da dodatno razviju svoje vještine i talente u području robotike i informatike.

Predškolci su kroz igru i zabavne aktivnosti upoznali osnove robotike. Radionice su uključivale korištenje prilagođenih edukativnih robota s jednostavnim sučeljem, koje su djeca mogla programirati za izvođenje osnovnih zadataka. Također su imali priliku i upoznati se s humanoidnim robotom, te načinom korištenja u edukativne svrhe. Kroz ovakve aktivnosti djeca su razvijala logičko razmišljanje, kreativnost i timski rad, što su ključne vještine za budućnost.

Osim rada s djecom, projekt je uključivao i edukaciju odgojiteljica u vrtićima. Odgojiteljice su prošle kroz obuku iz osnova rada na računalu, što im je omogućilo da dodatno prošire svoje znanje i kompetencije. Ova edukacija omogućila je odgojiteljicama da s većim samopouzdanjem pristupe radu s tehnologijom te da budu spremne za integraciju novih obrazovnih sadržaja u svakodnevne aktivnosti s djecom.

Udruga Futura, poznata po svojim naporima u promicanju STEM obrazovanja, bila je ključni partner u provedbi ovog projekta. Njihova stručnost i predanost osigurali su kvalitetnu provedbu radionica i edukaciju, čime su postavili temelje za buduće generacije malih inženjera i znanstvenika.

Ovaj projekt pokazao je koliko je važno ulagati u rani razvoj djece i pružiti im priliku da se upoznaju s modernim tehnologijama. Kaštela su ovim projektom napravila veliki korak prema suvremenom i inkluzivnom obrazovanju, pokazujući da i najmlađi mogu biti dio tehnološke budućnosti, kako nam je kazao predsjednik udruge za robotiku profesor Goran Samardžić.

Vaša reakcija na temu