Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
JURIČAN 'OTVORIO' ROTOR: 'Dok naš gradonačelnik Bandić još sniva svoje koruptivne snove, prerezao sam prigodno svečanu traku'

JURIČAN 'OTVORIO' ROTOR: 'Dok naš gradonačelnik Bandić još sniva svoje koruptivne snove, prerezao sam prigodno svečanu traku'

'Uz toliko kumova i prijatelja, nije čudno što je cijena rotora skočila s 280 milijuna na 320 milijuna kuna!'

Dario Juričan je noćas 'otvorio' novi zagrebački rotor i napisao sljedeće:

'Prije izlaska sunca, dok naš gradonačelnik Bandić još sniva svoje koruptivne snove, prerezao sam prigodno svečanu traku i pustio u promet novi rotor, koji omogućava lakši protok ljudi u smjeru Remetinca.

Obred na maglovitom, ali ljekovitom zagrebačkom zraku bio je dostojanstven i kratak, kako bi građani grada Zagreba što prije mogli početi koristiti ovaj delikatni infrastrukturni projekt koji večina prometnih stručnjaka smatra promašenim.

Junaci koji su najbolje znali sročiti ponudu za novi rotor bili su Kamgrad, DiV, Tigra te Hidroelektra niskogradnja (koja je u međuvremenu propala, pa je uletio Georad iz Makarske).

U Kamgradu u javnoj nabavi radi Lidija Tomić, jako dobra prijateljica Milana Bandića, a ispekla je zanat na pravom mjestu - radeći javnu nabavu u Zagrebačkom holdingu. 

Vlasnik Kamgrada Dragutin Kamenski preko kurira komunicira s Bandićem, osvjedočili smo se da gradonačelniku ostavlja poruke na porti Gradskog poglavarstva. Nije ni mejlu niti mobitelu za vjerovati, bolje se služiti pismonošom! 

Vlasnik Tigre Bandićev je kum Milan Penava.

Bandić se voli vozikati i na jahti Tončija Kurilja, vlasnika Georada iz Makarske, kojeg posjećuje za rođendane.

Uz toliko kumova i prijatelja, nije čudno što je cijena rotora skočila s 280 milijuna na 320 milijuna kuna! Može se, nije kum cicija!

Jesmo li ih sve nabrojali? 

Tu fali još samo jedno ime - European Anti-Fraud Office (OLAF), Europski ured za borbu protiv prijevara, osnovan kako bi zaštitio financijske interese EU. 

Naime, upravo EU daje ogroman novac za zagrebački rotor.
Možda baš kako bi se preko rotora ubrzao nečiji odlazak u Remetinec?'

Dario Juričan, gradonačelnik svemira

Vaša reakcija na temu